بامداد امروز صورت گرفت

کشف جسد کودک بستان آبادی داخل گونی

1399/08/23 - 10:34 - کد خبر: 31756 نسخه چاپی

نصر: "امیرعلی"، پسر بچه چهار ساله بستان آبادی که سه روز پیش خانواده اش را در شوک گم شدن خود قرار داده بود، دیشب بعد از ۵۸ ساعت، جسدش بی جان اش داخل گونی کشف شد.

به گزارش نصر، پدر امیرعلی در گفتگو با خبرنگار نصر از جزئیات پیدا شدن جسد امیر علی می گوید: بعد از سه روز جست و جوهای فراوان در پی پیدا کردن امیرعلی، دیشب حوالی ساعت ۲۰، تماسی از طرف یکی از آشنایان از روستای "ارجان" دریافت کردیم که خبر از پیدا شدن جسد پسربچه ای را به ما دادند. برای شناسایی جسد، همراه مامورین آگاهی سریع به روستای مذکور رفتیم.

جسد داخل گونی در کنار جاده انداخته شده بود
پدر امیرعلی با بیان اینکه جسد پسرم را داخل گونی گذاشته بودند، می افزاید: در روستای ارجان، نهر آبی وجود دارد که جسد پسرم را در داخل گونی با فاصله ۱۰۰ متری از آن، در کنار جاده گذاشته بودند.
وی ادامه می دهد: اما مامورین آگاهی اصلا اجازه ندادند به جسد دست بزنیم ‌و بقیه قسمت های بدنش را بررسی کنیم که آیا جراحتی در بدن پسرم وجود دارد یا نه؛ تنها صورتش را باز کردند و از ما خواستند تا جسد را شناسایی کنیم.

چوپان اطلاع داده بود
این پدر داغدیده از نحوه با خبر شدن از محل جسد امیرعلی می گوید و ادامه می دهد: چوپانی که در اطراف نهر آب روستای ارجان مشغول انجام کارهای خودش بود، بعد از رو به رو شدن با جسد شخصی در داخل گونی، سریع موضوع را به اهالی روستا گزارش می دهد؛ که چون یکی از اهالی روستای مذکور از آشناهای ما بوده و در جریان گم شدن امیرعلی قرار داشت، سریع با ما تماس می گیرد تا برای شناسایی جسد به مکان مورد نظر برویم.

با هیچ کس دشمنی نداشتیم
پدر امیرعلی با بیان اینکه تا به حال آزارمان حتی به یک مورچه هم نرسیده است، می گوید: تا به حال به هیچ احدی ظلم نکردیم و با هیچ کس دشمنی نداشته ایم؛ آخر گناه یک طفل معصوم چهار ساله چیست که این بلا سرش بیاید.
انتهای پیام/
کشف جسد کودک بستان آبادی داخل گونی فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 2 نظر

  مهدی   3 سالها پیش  

چرا جزیات ماجرا بیان نمی کنید؟

  فرهاد   3 سالها پیش  

خدا لعنتش کنه اون کسی رو ک این کارو کرده، چقدر خبرای بدی میشنویم، قلب ادم تیکه تیکه میشه، خدا صبر بده به خانوادش
پژوهشیار