مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز تشریح کرد:

آخرین وضعیت بزرگترین پروژه زیست محیطی کشور

1399/08/22 - 15:59 - کد خبر: 31746 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز با اشاره به آخرین وضعیت ساخت مرکز دفن پسماند ویژه، گفت: باتوجه به موانع طبیعی که بر سر راه بزرگترین پروژه زیست‌محیطی کشور قرار گرفته بود، با همت قرارگاه خاتم الانبیاء این پروژه پیشرفت خوبی داشته است.

به گزارش نصر، علیرضا اصغری افزود: خاکبرداری، تسطیح ترانشه جنوبی و کف سلول شماره دو به اتمام رسیده و این پروژه آماده شاتکریت و اجرای لاینینگ سطوح است.
وی ادامه داد: تقریبا ۶۰ هزار متر مکعب از سلول شماره سه خاکبرداری شده و در حدود ۳۰ هزار متر مکعب باقی مانده که به زودی این مقدار نیز برداشته می‌شود و عملیات خاکبرداری سلول شماره سه نیز به اتمام می‌رسد.
وی اضافه کرد: از مجموع دو میلیون متر مکعب خاکبرداری که از سلول‌های دفن چهار و پنج باید انجام شود، حدود ۶۰۰ هزار متر مکعب برداشته شده و روزانه نیز به این مقدار افزوده می‌شود.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، اصغری گفت: طراحی و مطالعات سلول‌های دفن پسماندهای شهری و تصفیه خانه شیرابه تبریز در مرحله اتمام قرار گرفته تاپس از تکمیل، مورد تایید کارشناسان امر قرار گیرد.
وی با قدردانی از تلاش‌های قرارگاه خاتم الانبیاء، افزود: برای رسیدن به آرمان شهر تبریز باید تمامی ارگان‌ها دست در دست هم دهند و با استفاده از نیروهای متخصص، تلاش و پشتکار در راه رسیدن به اهداف خود گام بردارند.
انتهای پیام/
 آخرین وضعیت بزرگترین پروژه زیست محیطی کشور خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار