خبر/

تغییر در زمان و‌مسیر اتوبوس های تبریز از 24 مهر ماه

1399/08/22 - 14:12 - کد خبر: 31736 نسخه چاپی

نصر: شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به دنبال تصمیم ستاد مبارزه با کرونا شهرستان تبریز و بنا به ضرورت سلامتی شهروندان و در جهت جلوگیری از شیوع کرونا، در خصوص تغییر در زمان و مسیر ارائه خدمات اتوبوس های این شرکت اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش نصر، پیرو مصوبه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان تبریز و بنا به ضرورت سلامتی شهروندان محترم و در جهت جلوگیری از شیوع کرونا ناشی از تجمع در هسته مرکزی شهر، از روز شنبه مورخ 1399/8/24 تا اطلاع ثانوی فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در کلیه خطوط از ساعت 6.15 صبح تا ساعت 7.30 شب می باشد، ضمنا"از تاریخ فوق ورود اتوبوس ها به هسته ی مرکزی شهر ممنوع بوده و اتوبوس های مسیرهای پایانه ها ضمن عدم مراجعه به پایانه های موجود در مرکز شهر بشرح ذیل خدمات رسانی خواهند نمود.

۱. اتوبوس های مسیرهای مستقر در  پایانه های خاقانی،میدان شهدا وپایانه جمهوری اسلامی از مبدا پل قاری به سمت انتهای مسیرهاو بالعکس تردد خواهند نمود.
۲.  اتوبوسهای مسیرهای مستقر در پایانه محققی غربی و مسیر 107 خیام از مبدا میدان باغ فجر به سمت انتهای مسیرهاو بالعکس خدمات دهی خواهند کرد.
۳. اتوبوس های مسیرهای مستقر در پایانه محققی شرقی شامل (خطوط 126-106-151-105و 104) از مبدا خیابان مصلی به سمت انتهای مسیرها و بالعکس و ( اتوبوس های خطوط ۱۰۲ و ۱۰۳) از مبداء چهار راه شهید بهشتی به سمت انتهای مسیرهاو بالعکس تردد خواهند کرد.
۴. اتوبوسهای مسیرهای مستقر در پایانه شهید مطهری به تناسب مسیر حرکتی از مبداء ضلع شمالی خیابان شهید مطهری و چهار راه فلسطین بطرف انتهای مسیرهاو بالعکس خدمات دهی خواهند نمود.
5. در مسیر تندرو، اتوبوس های این مسیر در ایستگاههای هسته مرکزی شهر حدفاصل موزه آذربایجان تا خیابان 22 بهمن (ایستگاه بازار میلاد) و بالعکس توقف و مسافرگیری یا پیاده نمودن مسافر انجام نخواهد شد و توقف در سایر ایستگاهها طبق روال قبلی خواهد بود.
انتهای پیام/
تغییر در زمان و‌مسیر اتوبوس های تبریز از 24 مهر ماه نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار