مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان:

مرحله کشوری مسابقات قرآنی در آذربایجان‌شرقی آغاز شد

1399/08/22 - 13:00 - کد خبر: 31730 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران در استان از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش نصر، حجت الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، روز پنجشنبه در گفت ‌و گویی با اشاره به برگزاری این دوره به صورت ویدئوکنفرانس در استان ها به دلیل مقابله با شیوع کرونا، افزود: مسابقات در بخش برادران در استودیو صدا و سیمای مرکز استان برگزار و فرآیند داوری نیز هشتم آذر به صورت زنده انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه مرحله کشوری این دوره از مسابقات در بخش خواهران نیز ۱۹ آبان امسال آغاز شد، اظهار داشت: هفت نفر در بخش برادران و چهار نفر در بخش خواهران در این مرحله از مسابقات به عنوان نمایندگان استان حضور دارند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه یک گروه تواشیح از استان نیز در این مرحله حضور دارد، گفت: در بخش خواهران الهام پورباقر در رشته حافظ کل، منیره خدابنده در رشته حافظ ۲۰ جزء، مهری سلیمی در رشته قرائت تحقیق و ام‌البنین طالبی در رشته قرائت ترتیل در این مرحله از مسابقات حضور دارند.
حجت الاسلام حسینی، ادامه داد: در بخش برادران نیز میلاد عاشقی و سینا طباخی در رشته حافظ کل، محمدمهدی ظهوری در رشته حافظ ۲۰ جزء، محمدحسین نقی‌زاده و هادی بنازاده در رشته قرائت تحقیق، غلامرضا قوچی در رشته قرائت ترتیل و اکبر قنبرزاد در رشته اذان به عنوان نمایندگان استان در این مرحله از مسابقات حضور دارند.
وی یادآوری کرد: گروه تواشیح نصر نیز در رشته تواشیح در این مرحله از مسابقات حضور دارد.
انتهای پیام/
مرحله کشوری مسابقات قرآنی در آذربایجان‌شرقی آغاز شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار