دادستان مرکز استان خبر داد:

ورود به وادی رحمت ممنوع شد/ مسدودسازی راه‌های منتهی به وادی رحمت تبریز با بازگشایی مسیرهای جایگزین

1399/08/22 - 09:43 - کد خبر: 31703 نسخه چاپی

نصر: دادستان مرکز آذربایجان‌شرقی گفت: به محض بازگشایی مسیرهای جایگزین برای شهرک شهید سردار قاسم سلیمانی و شهرک اندیشه، مسیرهای منتهی به وادی رحمت و خروجی به سمت اندیشه تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد شد.

به گزارش نصر، بابک محبوب علیلو در بازدید از روند تغسیل و تدفین اموات کرونایی در وادی رحمت تبریز، با بیان اینکه برخی از شهروندان توصیه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، ادامه داد: به دنبال هماهنگی با معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی و فرماندار تبریز،‌ مقرر شد مسیر وادی رحمت با همکاری نیروی انتظامی مسدود شود و فقط بستگان درجه یک اموات در مراسم کفن و دفن حاضر شوند.
وی تاکید کرد: این تصمیمات در راستای حفظ سلامت عموم مردم اتخاذ شده و انتظار داریم شهروندان گرامی برای حفظ سلامت خود و دیگران رعایت کنند.


 
وی در این بازدید اظهار کرد: پرسنل خدوم و زحمتکش سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز از اولین روزهای آغاز بحران کرونا در تغسیل و تدفین اموات کرونایی پای کار بودند و با ایثار و فداکاری برای آرامش خاطر بازماندگان تلاش کردند.
علیلو با تاکید بر مصوبات ستاد استانی مدیریت و مبارزه با کرونا، مبنی بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آرامستان‌های سطح شهر تبریز، گفت: گرچه نسبت به گذشته تجمع افراد کم شده اما انتظار می‌رفت فقط تعداد محدودی از بستگان درجه یک در مراسمات کفن و دفن اموات حضور یابند.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در این بازدید، از زحمات پرسنل این مجموعه قدردانی کرده و در پایان، غساله‌های زحمتکش وادی رحمت مورد تقدیر قرار گرفتند.
انتهای پیام/
 ورود به وادی رحمت ممنوع شد/ مسدودسازی راه‌های منتهی به وادی رحمت تبریز با بازگشایی مسیرهای جایگزین نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار