مدیرکل میراث فرهنگی استان؛

نخستین مجوز کسب‌وکارهای گردشگری مجازی در آذربایجان‌شرقی صادر شد

1399/08/21 - 22:55 - کد خبر: 31699 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی از صدور نخستین مجوز کسب‌وکارهای گردشگری در فضای مجازی در این استان خبر داد.

به گزارش نصر، احمد حمزه زاده روز چهارشنبه در گفتگویی با اشاره به ‌ضرورت ایجاد اشتغال با استفاده از ظرفیت فناوری‌های نوین در صنعت گردشگری، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که در بخش گردشگری استان وجود دارد بهره‌مندی از ظرفیت فضای مجازی در راستای معرفی در سطح ملی و بین‌المللی امری ضروری است.
وی اظهار داشت: صدور این مجوز به ‌منظور تسهیل و رونق فعالیت بخش خصوص در فضای مجازی است و تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی دارای شرایط می‌توانند گواهینامه کسب‌وکارهای گردشگری در فضای مجازی را دریافت کنند.
حمزه زاده خاطرنشان کرد: صاحب کسب‌وکار پس از دریافت گواهینامه می‌تواند در حوزه اطلاع‌رسانی، بازاریابی، فروش و استارت آپ های خدمات گردشگری فعالیت کرده و از حمایت‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مراکز شتاب‌دهنده نیز بهره‌مند شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان شرقی گفت: شرایط فعلی کشور و استان پیامی قابل‌تأمل برای ما در راستای لزوم تقویت گردشگری مجازی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های آن دارد و در این راستا اداره کل میراث فرهنگی استان طی سال جاری بر تقویت ظرفیت‌های مجازی و توسعه دیجیتال مارکتینگ در این حوزه متمرکز شده و با فراهم‌سازی شرایط لازم درصدد ایجاد بستر مفید فعالیت برای جوانان است زیرا که صنعت گردشگری جهانی، صنعتی همه‌جانبه و گسترده است.
انتهای پیام/
نخستین مجوز کسب‌وکارهای گردشگری مجازی در آذربایجان‌شرقی صادر شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار