از محل سفر رئیس جمهوری و اعتبارات وزارت راه و شهرسازی؛

سه هزار میلیارد ریال به بیمارستان نجف زاده اردبیل اختصاص یافت

1399/08/21 - 22:22 - کد خبر: 31690 نسخه چاپی

نصر: استاندار اردبیل گفت: ‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل سفر رئیس جمهوری و هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال دیگر از اعتبارات وزارت راه و شهرسازی برای اجرای پروژه بیمارستانی نجف‌زاده اردبیل اختصاص یافته است.

به گزارش نصر، اکبر بهنامجو  چهارشنبه در جریان بازدید از پروژه بیمارستان نجف‌زاده که با حضور معاون وزیر راه انجام شد، اظهار کرد : از این مقدار  ۵۰۰ میلیارد ریال به‌زودی به پروژه تزریق می‌شود.
وی بیان کرد: تا پایان سال این اعتبار به یک هزار میلیارد ریال  افزایش خواهد یافت و تا تابستان سال آینده  یک هزار و ۵۰۰ میلیارد دیگر جذب شده و با تعیین مشاور و اتمام مطالعه طرح، عملیات خاکبرداری به اتمام رسیده و تا پایان سال عملیات اجرایی فنداسیون نیز تکمیل می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین از محل تهاتر مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای بیمارستان۵۰۰ تختخوابی نجف زاده تزریق می‌شود.
او با اشاره به اینکه حداقل ۲۵۰۰متر زیربنا در این پروژه افزایش یافته است، گفت: این پروژه شامل بیمارستان  ۲۵۰ تختخوابی بود که در سفر زمستان گذشته رئیس جمهوری به اردبیل  به ۵۰۰ تختخوابی ارتقا یافت.
به گفته وی، عملیات خاکبرداری، آزمایش مکانیک خاک و تجهیز کارگاه در یک برنامه زمان‌بندی انجام شده و بصورت اسکلت فلزی  اجرا می‌شود.
بهنامجو اضافه کرد: برنامه زمان بندی تکمیل این پروژه ۲ سال پیش‌بینی شده بود که با وضعیت و سرعت کار امیدواریم زودتر از موعد مقرر به پایان برسد و می‌توان گفت در بیمارستان‌سازی  این امر رکورد محسوب می‌شود که در طول ۹ماه عملیات خاکبرداری، فنداسیون و اسکلت‌بندی به سرانجام برسد.
استاندار اردبیل بیان کرد: در حال حاضر استان با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است و باید با تسریع  اجرای پروژه، این کمبودها جبران شده و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

بهنامجو از احداث فاز اول بیمارستان هزار  تختخوابی اردبیل خبر داد و گفت: مراحل اولیه احداث فاز اول این بیمارستان به اتمام رسیده و احداث ۵۰۰تخت این بیمارستان در این فاز توسط قرارگاه خاتم الانبیا انجام خواهد شد.
انتهای پیام/
سه هزار میلیارد ریال به بیمارستان نجف زاده اردبیل اختصاص یافت خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار