رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان؛

ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود تنها بصورت مجازی انجام می‌شود.

1399/08/21 - 10:47 - کد خبر: 31647 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان گفت: ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود تنها بصورت مجازی انجام می‌شود.

به گزارش نصر، حسن ولیزاده در گفت‌وگویی در خصوص نحوه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اظهار کرد: ثبت نام و امور تحویل مدارک و کلاس‌های تمامی مقاطع به صورت مجازی برگزار می‌شود البته بعضی از کلاس‌های مقاطع ارشد و دکترا در صورت تایید دانشکده و معاونت آموزشی دانشگاه و با شرط حضور تعداد اندکی از دانشجویان و رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: تمامی مراحل ثبت نام دانشجویان جدیدالورود و ورودی های قبلی به صورت مجازی صورت می‌پذیرد و تعداد بسیار اندکی از دانشجویان به دلیل نگرانی از عدم ارسال مدارک به صورت اینترنتی به دانشگاه مراجعه می‌کنند که به آنها نیز توصیه می‌کنیم که از حضور فیزیکی در دانشگاه خودداری کنند.
معاون آموزشی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نیز در این خصوص گفت: ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا تمام شده است و کلاس‌های این مقاطع به صورت مجازی درحال برگزاری است.
ایمان‌پور ادامه داد: ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود نیز در حال انجام است و تمامی مراحل ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی و مجازی انجام می‌شود و از روز شنبه هفته‌ی آینده کلاس‌های دانشجویان کارشناسی نیز به صورت مجازی شروع خواهد شد لذا تمامی کلاس‌های مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به صورت مجازی برگزار می‌شود و تمامی فرآیند ثبت‌نام نیز به صورت الکترونیکی و مجازی است.
وی اضافه کرد: در سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه تاکید شده است که برای ارسال بعضی از مدارک مانند تاییدیه تحصیلی و... نیز حضور فیزیکی لازم نیست و باید به صورت پست پیشتاز به دانشگاه ارسال کنند ولی متاسفانه بعضی از دانشجویان و یا والدین آن‌ها به دلیل نگرانی از بابت این‌که شاید مدارک ارسالی از طریق پست به دانشگاه نرسد، به صورت حضوری مراجعه می‌کنند که ما به آن‌ها نیز تاکید می‌کنیم که به پست اعتماد داشته و هیچ نگرانی بابت ارسال مدارک نداشته باشند.
ایمان‌پور افزود: کلاس‌های دانشجویان ورودی سال‌های قبل نیز از بیستم شهریورماه به صورت مجازی آغاز شده و درحال برگزاری است و در مورد کلاس‌های عملی نیز به دانشکده‌ها تاکید کرده‌ایم تا جایی‌که امکان پذیر است واحدهای عملی را نیز به‌صورت مجازی برگزار کنند و همچنین تاکید شده است که در این ترم حداقل واحدهای عملی به دانشجویان ارائه شود.
انتهای پیام/
ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود تنها بصورت مجازی انجام می‌شود. خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار