نائب رئیس اتاق اصناف تبریز؛

صرفا با تعطیلی واحدهای صنفی زنجیره شروع کرونا قطع نمی‌شود

1399/08/20 - 14:44 - کد خبر: 31596 نسخه چاپی

نصر: نائب رئیس اتاق اصناف تبریز با اشاره به تعطیلی واحدهای صنفی از ۲۰ آبان ماه تا ۲۰ آذرماه از ساعت ۱۸ به بعد گفت: از هر حرکتی که منجر به مهار کرونا ویروس باشد، استقبال می کنیم؛ ولی تعطیلی اصناف به تنهایی منجر به شکست کرونا نمی‌شود، بلکه باید در کنار آن سایر مراکز عمومی را نیز تعطیل کرده و محدودیت سفر اجرا شود.

به گزارش نصر، محمدعلی صدیقی در گفت‌وگویی در خصوص محدودیت ساعات کاری واحدهای صنفی جهت کنترل کرونا ویروس، اظهار کرد: باید اراده جمعی داشته و تمامی پازل‌ها را به طور صحیح در کنار هم قرار بدهیم؛ در غیر این صورت نتیجه عکس دارد. 
وی اظهارکرد: باتوجه به این‌که نزدیک ۶۰ درصد واحدهای صنفی سطح شهر، استیجاری بوده و زمان فروش و کسب و کار آن‌ها از ساعت پنج به بعد عصر است، در این شرایط فقط به اصناف صدمه وارد می‌شود. 
صدیقی خاطرنشان کرد: بخشی از جمعیت شهرستان‌ها در کلانشهرها شاغل بوده و از طریق حمل و نقل عمومی رفت و آمد می‌کنند، تعطیلی مشاغل آن‌ها در ساعت شش باعث هجوم آن‌ها به وسیله نقلیه می‌شود.
وی با بیان این‌که تنها واحدهای صنفی تعطیل شده ولی خرید و فروش همچنان در جریان است، اظهار کرد: با تعطیلی اصناف، تعداد دستفروشان در بازار زیاد می‌شود و این امر یکی از دلایل مجدد اوج گیری کرونا محسوب می‌شود.
انتهای پیام/
صرفا با تعطیلی واحدهای صنفی زنجیره شروع کرونا قطع نمی‌شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار