خبر/

تشکیل اولین جلسه قرارگاه عملیاتی مبارزه با شیوع کرونا در شهرداری منطقه پنج

1399/08/19 - 23:23 - کد خبر: 31552 نسخه چاپی

نصر: با حضور اعضای منتخب ادارات و نهادهای مختلف اولین جلسه قرارگاه عملیاتی مبارزه با شیوع ویروس کرونا در شهرداری منطقه پنج تبریزبرگزار شد.

به گزارش نصر، میر علی اصغر نساج شهردار منطقه پنج که فرمانده قرارگاه منطقه پنج نیز می باشد در این جلسه گفت: از 20 آبان به مدت یک ماه طبق مصوبه ستاد ملی کرونا برخی محدودیت ها با هدف مبارزه با ویروس کرونا در سطح کشور اجرا می شود.وی در ادامه افزود: بر این اساس کلانشهر تبریزبا 10 منطقه شهرداری  به 10 قرار گاه تقسیم بندی شده است.
شهردار منطقه پنج تبریز در این خصوص افزود: با هماهنگی نیروی انتظامی و بسیج بر فعالیت برخی از صنوف که از ساعت 18 به بعد باید تعطیل شوند نظارت خواهد شد.  
وی همچنین از شروع ضدعفونی و گندزدایی معابر در روزهای آینده خبر داد و گفت : اکیپ های معاونت خدمات شهری و اجرایی با پشتیبانی سازمان آتش نشانی به صورت شبانه روز و مستمر اقدام به ضدعفونی و گندزدایی معابر می کنند.  
فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در شهرداری منطقه پنج همچنین از فضاسازی محیط شهری خبر داد و در ادامه گفت: از تجمع شهروندان در پارک ها و معابر جلوگیری خواهد شد.وی با بیان اینکه سخت گیری با هدف مقابله با شیوع بیماری کرونا است از شهروندان خواست با ستاد کرونای استان همکاری نمایند.
انتهای پیام/
تشکیل اولین جلسه قرارگاه عملیاتی مبارزه با شیوع کرونا در شهرداری منطقه پنج نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار