خبر/

اردکانیان برای تسلیم پیام رییس‌جمهوری وارد دوحه شد

1399/08/19 - 10:41 - کد خبر: 31473 نسخه چاپی

نصر: رییس کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطر برای تسلیم پیام ریاست جمهوری اسلامی ایران به امیر قطر صبح امروز دوشنبه وارد دوحه شد.

به‌گزارش نصر، «رضا اردکانیان» رییس کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطر به منظور تسلیم پیام رئیس جمهوری اسلامی ایران به امیر قطر، دقایق اولیه صبح امروز وارد دوحه شد.
در این سفر که برای توسعه و تقویت روابط اقتصادی بین دو کشور انجام شده، علاوه بر تسلیم پیام ریاست‌جمهوری، وزیر نیرو دیدارهایی را با «علی الکواری» رییس کمیسیون همکاری‌های اقتصادی دو کشور و وزیر صنعت و تجارت قطر و همچنین وزیر مشاور در امور انرژی قطر و سایر مقام‌های ارشد اقتصادی و سیاسی قطری خواهد داشت.
توسعه روابط اقتصادی و برنامه‌ریزی جهت برگزاری هرچه سریع‌تر هفتمین کمیسیون مشترک دو کشور در آینده نزدیک از برنامه‌های اصلی وزیر نیرو در این سفر است.
قرار است کمیسیون مشترک همکاری‌های دو کشور تا پایان سال جاری میلادی برگزار شود و وزیر نیرو در این سفر درباره تمهیدات برگزاری این کمیسیون با مقام‌های قطری گفت‌وگو خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، 23 مهرماه امسال نیز وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران و وزیر صنعت و تجارت قطر در دیدار مجازی با یکدیگر، بر توسعه هر چه بیشتر روابط دو کشور دوست و همسایه تاکید کردند.
دوطرف ضمن استقبال از توسعه هر چه بیشتر روابط تجاری دو کشور بر لزوم انجام مذاکره به منظور مشخص کردن موضوع همکاری و نحوه عملیاتی شدن آنها تاکید کردند.
رییس قطری کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر کشور از وزیر نیروی ایران برای دیدار از قطر در هفته دوم آبان‌ماه دعوت به عمل آورد.
انتهای پیام/
اردکانیان برای تسلیم پیام رییس‌جمهوری وارد دوحه شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار