نماینده مردم تبریز آزادی شوشا را تبریک گفت

1399/08/19 - 08:30 - کد خبر: 31468 نسخه چاپی

نصر: احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو پیروزی جدید ارتش جمهوری آذربایجان در آزادسازی شهر تاریخی شوشا را تبریک گفت.

به گزارش نصر، متن پیام به شرح زیر است:
نصر من الله و فتح قريب و بشر المؤمنين، بيش از ۲۸ سال  از توطئه استكبار عليه مردم شریف جمهوری آذربایجان گذشت و استكبار جهاني با تمام توان به ميدان آمد، ولي اراده الهي به پيروزي مظلومين تعلق گرفت و به رغم تلاش هاي بي امان غرب و شرق، شوشا قهرمان از لوث متجاوزین پاك شد و اين مهم جز با مقاومت خستگي ناپذير در مقابل زورگويان حاصل نشده است، شوشا مهم ترين قطب ديني جمهوری آذربایجان و پایتخت معنوی جهان اسلام در قفقاز به شمار می آید، بدين جهت سقوط آن برگه مهمي براي دشمنان اسلام محسوب مي شد و آزادي آن از چنگال دژخيمان  شكستی مرگبار برای متجاوزین محسوب میشود.
اينجانب اين پيروزي بزرگ را محضر رهبر معظم انقلاب و دو ملت بزرگ جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ايران و عموم آزادگان جهان خصوصاً خانوادهاي معظم شهدای قره باغ تبريك عرض مي كنم و از خداوند منان آزادي تمام سرزمین های جمهوری آذربایجان و تطهير آن از لوث وجود متجاوزین را مسئلت مي نمايم. همچنين پيروزي نهائي ملت قهرمان آذربایجان، مومنین شجاع انصار الله يمن، مردم‌ رنج کشیده کشمیر و به هدف رسيدن مبارزات مردم مظلوم بحرين و در راس همه تطهير كامل سرزمين فلسطين را از خداوند متعال خواستارم.
انتهای پیام/
نماینده مردم تبریز آزادی شوشا را تبریک گفت نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار