توضیحات باشگاه ماشین‌سازی تبریز درباره حواشی دیدار با شهر خودرو

1399/08/18 - 16:05 - کد خبر: 31442 نسخه چاپی

نصر: باشگاه ماشین‌سازی تبریز امروز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای، درباره حواشی دیدار روز گذشته با تیم فوتبال شهر خودرو توضیح داد.

در بیانیه باشگاه فرهنگی- ورزشی ماشین سازی تبریز آمده است: صحبت های سرمربی تیم ماشین سازی تبریز در نشست خبری بعد از دیدار شهرخودرو حامل جملاتی بود که این باشگاه لازم می‌داند توضیحاتی را به جهت روشنگری افکار عمومی اعلام دارد.

بیانیه حاکی است: تیم ماشین سازی تبریز قبل از سوت آغاز دیدار با شهر خودرو، لیست بازیکنان را به نماینده فدراسیون تحویل داده و ۱۱ بازیکن اصلی جهت گرم کردن وارد زمین شدن، ولی متاسفانه به ما اعلام شد که با اعلام ایفمارک، ۶ بازیکن ما بایستی از لیست خارج شوند که این موضوع تمرکز تیم را برهم زد؛ هر چند رایزنی مدیران این باشگاه در نهایت به صدور مجوز موقت برای چهار بازیکن ختم شد، اما در نهایت فرشاد اسدی و داوود شاهوراقی، اجازه حضور در بازی را نیافتند.

در این بیانیه تشریح شده است: در عمل ما ۲ بازیکن خود را در بازی مقابل شهر خودرو از لیست خارج کردیم، ولی اتفاقات پیش آمده، تمرکز ۶ بازیکن و در مجموع تمرکز تیم را به هم زد و ما نتوانستیم از چهار بازیکن دیگر نیز به دلیل عدم تمرکز کافی و احتمال وقوع مصدومیت ناشی از حضور در میدان، در ترکیب خود استفاده کنیم.

در بیانیه ماشین سازی تبریز اضافه شده است: تمامی اتفاقات تنها دقایق کوتاهی مانده به سوت آغازین بازی رخ داد و سرمربی جوان این تیم نیز با تغییرات گسترده در ترکیب تیم مواجه بود که این امر به نوبه خود باعث برهم خوردن تاکتیک تیمی و برنامه های تمرینی شد؛ نتیجه به دست آمده در این دیدار نیز که متاثر از اتفاقات قبل از بازی بود، فشار روانی مضاعفی بر سرمربی تیم وارد کرد و باعث صحبت های تند او در نشست خبری شد.

در بیانیه تاکید شده است: باشگاه ماشین سازی به هیچ عنوان ترک ادب درباره هیچ شخصیتی را تائید نمی کند و اعلام می کند که وحید بیاتلو نیز تحت تاثیر اتفاقات و فشار روانی حاصل از آن قرار گرفت، غافل از اینکه در آغاز مسابقه، موضوع عدم صدور مجوز توسط ایفمارک با خروج دو بازیکن از لیست متفاوت بوده است که به درستی اعلام نشده بود.
در بیانیه توضیح داده شده است: ما نیز بعد از نشست خبری بازی ماشین سازی و شهر خودرو متوجه این موضوع شدیم که ۲ بازیکن یاد شده ( اسدی و شاهوراقی) سال گذشته با قراردادی یک ساله به نود ارومیه پیوسته اند و در پایان فصل نیز با استناد به قرارداد امضا شده خود، با ماشین سازی قرارداد امضا کرده اند، غافل از اینکه قرارداد ثبتی شان در فدراسیون دو ساله بوده است و این موضوع باعث عدم صدور مجوز بازی شده است.
در بیانیه باشگاه ماشین سازی تبریز آمده است: البته این ۲ بازیکن نیز اعلام داشتند که قرارداد ثبتی دو ساله با اطلاع آنان نبوده است.

در پایان بیانیه اضافه شده است: با تمامی این تفاسیر اتفاقات ناخوشایندی از قبل از این دیدار، آغاز و تا پایان نشست خبری ادامه یافت که ضمن روشنگری افکار عمومی، از تمامی اهالی فوتبال و زحمتکشان صدیق ایفمارک، سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و اهالی فوتبال عذرخواهی می شود.
وحید بیاتلو، سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز دیروز در نشست خبری پس از بازی مقابل شهر خودرو گفت: مربیان تحت فشار کار می‌کنند، ولی برای انتقاد و صحبت کردن حقی ندارند و مشخص نیست چه کسی باید از سازمان لیگ و فدراسیون انتقاد کند.
انتهای پیام/
توضیحات باشگاه ماشین‌سازی تبریز درباره حواشی دیدار با شهر خودرو خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار