نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

حاشیه نشینی ریشه در بی عدالتی اجتماعی دارد

1399/08/18 - 14:46 - کد خبر: 31434 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: موضوع حاشیه نشینی و بافت فرسوده ریشه در بی عدالتی اجتماعی دارد و صرفا یک پدیده سکونتی نیست.

به گزارش نصر، روح‌اله متفکر آزاد روز یکشنبه در جلسه شورای شهر تبریز گفت: مردم زیر فشار اقتصادی قرار دارند و در حال حاضر بحث معیشت اصلی ترین موضوعی است که در مجلس بررسی می شود.
وی در رابطه با بحث حاشیه نشینی نیز افزود: تبریز از نظر بافت فرسوده و حاشیه نشینی بعد از مشهد و تهران سومین شهر بوده و آمار کمی نگران کننده است.
وی ادامه داد: نامه ای به آقای نوبخت نوشتیم و خواستار آن شدیم تا اقداماتی که در زمینه بافت‌های فرسوده در شهرهای دیگر ترتیب داده شده بود، در تبریز نیز عملیاتی شود.
 نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر بخواهیم به این حوزه ورود پیدا کنیم، باید شهرداری ها، نمایندگان و تمامی مجموعه ها پای کار آمده و با کمک به هم این مشکل را حل کنیم. هرچند که معتقدیم حاشیه نشنی پدیده ی سکونتی نیست ‌بلکه ریشه در بی عدالتی اجتماعی دارد.
وی در پایان ادامه داد: در خصوص بحث تبدیل وضعیت ها نیز این حرف صحیحی نیست که بدنه دولت بزرگ نشود و عملا با این حرف به دولت می‌گوییم که کارها را برای شما سبک می‌کنیم . درحالیکه بدنه‌ی دولت اگر می‌خواهد کوچک شود باید از پذیرش نیروی کار مازاد خودداری شود.
انتهای پیام/
 حاشیه نشینی ریشه در بی عدالتی اجتماعی دارد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار