نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

دانش آموزان فرهنگ سازان و امیدهای آینده کشور هستند

1399/08/18 - 13:41 - کد خبر: 31425 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دانش آموزان فرهنگ سازان و امیدهای آینده کشور هستند که می‌توانند با پرورش خودباوری، بردباری، تقویت حس کنجکاوی، ایجاد روحیه کار جمعی، بلند همتی و بلندنظری و همچنین مسئولیت پذیری محتوای تولید شده را عملیاتی کنند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار آنلاین با مسئولان و تعدادی از اعضای تشکل‌های دانش آموزی استان با تاکید بر تقویت این تشکل‌ها، اظهار کرد: در شرایط کنونی، تشکل‌های دانش آموزی باید ارتباط تنگاتنگی با خانواده‌های دانش آموزان داشته باشند و در دو بخش تبیین گام دوم انقلاب و مقابله با جریان تحریف برای آن‌ها تأمین محتوا کنند.
وی با تاکید بر این‌که تشکل‌های دانش آموزی برای نیل به اهداف مشترک، وحدت داشته باشند، گفت: محتوا سازی برای تربیت اجتماعی و ایجاد روحیه امید در نوجوانان، رسالت اصلی تشکل‌های دانش آموزی است.
وی با بیان اینکه امید رهبر معظم انقلاب هم به جوانان با دانش و بینش بالاست، گفت: تشکل‌های دانش آموزی باید نوجوانان با نشاط را در مسیر آرمان‌های انقلاب هدایت کنند تا این سرمایه‌های اجتماعی نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نقش آفرین و موثر باشند.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه بسیج دانش آموزی بهترین بستر تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی است، گفت: مسئولان تشکل‌های دانش آموزی و معاونان تربیتی و پرورشی باید براساس اصول و مبانی کشور از بین نوجوانان برای آینده کشور کادر سازی کنند، چراکه آینده نظام اسلامی در دستان دانش آموزان متعهد و انقلابی است.
به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، وی از مسئولان تربیتی و تشکل‌های دانش آموزی خواست برای نیل به اهداف مشترک وحدت داشته باشند تا فرامین رهبر انقلاب در تمامی حوزه‌ها جامه عمل بپوشد.
انتهای پیام/
 دانش آموزان فرهنگ سازان و امیدهای آینده کشور هستند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار