خبر/

تراکتور، پرهوادارترین تیم ایران شد

1399/08/18 - 13:37 - کد خبر: 31422 نسخه چاپی

نصر: در نظرسنجی AFC، تیم فوتبال تراکتور به عنوان پرهوادارترین تیم ایران انتخاب شد.

به گزارش نصر، نظرسنجی رسمی وب‌سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب پرطرفدارترین تیم باشگاهی فوتبال ایران لحظاتی پیش به اتمام رسید و باشگاه تراکتور با کسب 43 درصد آرای مخاطبان به عنوان پرطرفدارترین باشگاه ایران برگزیده شد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر ایران، به معرفی پنج باشگاه کشورمان و برگزاری نظرسنجی برای انتخاب پرطرفدارترین باشگاه ایرانی پرداخته بود.
 

پیام تبریک مالک باشگاه تراکتور به پرشورها
مالک باشگاه تراکتور کسب عنوان پر هوادارترین تیم فوتبال ایران را به هواداران این تیم تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی و اقتصادی تراکتور، محمدرضا زنوزی مطلق طی پیامی کسب عنوان پرهوادارترین تیم فوتبال ایران در نظرسنجی AFC  را به هواداران تراکتور تبریک گفت.
در پیام مالک باشگاه تراکتور آمده است:
به نام خالق بی‌همتا
آنچه امروز در تاریخ ثبت شد، اثبات حقیقت بود. کسب عنوان پرهوادارترین تیم فوتبال ایران که به نوعی پرهوادارترین تیم آسیا نیز به شمار می‌آید، نشان از آن داشت که قلمرو محبوبیت تراکتور فراتر از یک شهر و استان و منطقه جغرافیایی است.
بی‌تردید ثبت این رکورد تاریخی، مسؤولیت بازیکنان، کادرفنی و تمامی دست‌اندرکاران باشگاه در خدمت به پرشورها را بیش از پیش کرد و انگیزه و توان ما نیز به پشتوانه و دلگرمی پرهوادارترین تیم فوتبال ایران و آسیا دو چندان شده است.
انتهای پیام/
تراکتور، پرهوادارترین تیم ایران شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار