رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

یک دهم جان باختگان کرونا در کشور از آذربایجان شرقی است

1399/08/18 - 12:37 - کد خبر: 31413 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به افزایش شیوع ویروس کرونا در آذربایجان شرقی گفت: یک دهم جان باختگان کرونا در کشور از آذربایجان شرقی است.

به گزارش نصر، علیرضا منادی ظهر امروز در جلسه شورای شهر تبریز گفت: مسئولان استانی باید در خصوص کرونا پاسخگو باشند چراکه این استان یک چهلم جمعیت کشور را دارد ولی یک دهم کشته‌های کرونا از این استان است.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: با وجود مشکلات اقتصادی موجود عملکرد شهرداری تبریز عالی است و از شهردار تبریز در این خصوص تشکر می‌کنم.
وی گفت: ما ماهانه یک هفته تعطیل هستیم و به روستاها و شهرها می‌رویم. هر ماه یک جلسه باید در تعطیلات داشته باشیم تا مشکلات شهر را بررسی کنیم. این جلسه باید تصویب شده و همه مکلف به اجرای آن باشیم.
منادی ادامه داد: بحث زلزله تبریز مهم است. هر ۲۰۰ سال یک زلزله بزرگ داریم. سازمان زمین شناسی می‌گوید مهمترین بحران ما زمین لرزه تبریز است. باید برای این اتفاق آماده باشیم. باید دولت را مجاب کنیم تا بودجه لازم برای آماده شدن شهر اختصاص دهد.
وی سپس ادامه داد: برای حل مشکل نیروی انسانی شهر با وزیر کشور و معاونش جلسه گذاشتیم تا حل شود.
وی سپس به بحث ساماندهی حاشیه نشینان تبریز نیز اشاره داشت و گفت: مسئله مالکیت زمین‌هایی که تحویل داده شده و پس از انتقال خانواده‌های حاشیه نشینان باید حل شود تا کسی مجدد در آن ساکن نشود.
انتهای پیام/
 یک دهم جان باختگان کرونا در کشور از آذربایجان شرقی است خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار