هواداران تراکتور در انتظار نخستین پیروزی/ تمامی بردهای تراکتور در شروع لیگ برتر

1399/08/18 - 10:46 - کد خبر: 31402 نسخه چاپی

نصر: تیم تراکتور در برای دوازدهمین بار در لیگ برتر در بازی نخست به پیروزی دست نیافت.

به گزارش نصر، تیم تراکتور در سیزدهمین حضورش در لیگ برتر فوتبال کشور برابر نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل دست یافت تا رویه سابق خود که ناکامی در شروع لیگ بود را ادامه دهد. این تیم تنها یک بار در هفته نخست به پیروزی رسیده و در 12 بار از شروع لیگ با برد بازمانده است.
بررسی آمار نشان می‌دهد که تراکتور بیشترین برد خود در شروع لیگ را یا در هفته دوم به دست آورده و یا هفته سوم و با استناد به این آمار می‌توان گفت تراکتوری‌ها در 2 هفته آتی به نخستین برد خود دست خواهد یافت.
اما نخستین برد تراکتور در هر فصل در کدام هفته و برابر چه تیمی به دست آمده است.
اولین دوره لیگ برتر(81-1380):
اولین برد: هفته هفدهم
طولانی‌ترین زمان انتظار برای پیروزی تراکتور در اولین دوره لیگ برتر ثبت شد. هواداران تراکتور هفده هفته برای کسب برد تراکتور صبر کردند تا نخستین برد این تیم به دست آید.
تراکتور در هفته هفدهم در اصفهان برابر سپاهان با یک گل به برتری دست یافتند.
هدایت تیم تراکتور در نیم فصل اول با محمود یاوری بود که وی بدون برد از تراکتور کنار رفت و اولین برد تراکتور در لیگ برتر با مربیگری احد شیخ‌لاری ثبت شد.
نهمین دوره لیگ برتر(89-1388):
اولین برد: هفته سوم
تراکتور بعد از 7 سال دوری از لیگ برتر، به این مسابقات راه یافت.
شاگردان فرااز کمالوند بعد از شکست هفته نخست برابر صبا قم و تساوی مقابل ذوب آهن، در هفته سوم در بوشهر برابر شاهین این شهر به برتری 4 بر 2 دست یافت.
دهمین دوره(90-1389):
اولین برد: هفته دوم
تراکتور با کمالوند در هفته نخست در تهران برابر پرسپولیس با یک گل مغلوب شد. اما در هفته دوم در تبریز برابر راه آهن به برتری 3 بر یک دست یافت.
یازدهم دوره(91-1390):
اولین برد: هفته دوم
تراکتور در هفته نخست در تبریز و در یک بازی جنجالی و پرحاشیه برابر صبای قم با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد. یک هفته بعد شاگردان قلعه‌نویی در اصفهان با گل اشتفان آرفی با یک گل ذوب‌آهن را مغلوب کردند.
دوازدهمین دوره(92-1391):
اولین برد: هفته سوم
تراکتور در هفته نخست در تبریز برابر سایپا به تساوی دست یافته و در هفته دوم هم در تهران مقابل پیکان مساوی کرد. سرخپوشان تبریزی با هدایت تونی اولیویرا اولین برد خود را در هفته سوم با نتیجه دو بر یک برابر مس کرمان به دست آوردند.
سیزدهمین دوره(93-1392):
اولین برد: هفته سوم
تراکتور با هدایت مجید جلالی در هفته نخست در تهران با یک گل مغلوب پرسپولیس شده و در بازی دوم در تبریز برابر گسترش فولاد یک بر یک مساوی کرد. اولین برد تراکتور در این فصل در اصفهان برابر ذوب آهن با نتیجه 4 بر 2 به ثبت رسید.
چهاردهمین دوره(94-1393):
اولین برد: هفته نخست
تنها پیروزی تراکتور در هفته اول در این فصل با هدایت رسول خطیبی به دست آمد. تراکتور در بازی اول خود در تبریز مقابل فولاد خوزستان 2 بر یک به پیروزی رسید.
پانزدهمین دوره(95-1394):
اولین برد: هفته دوم
تراکتور در هفته نخست در تبریز برابر نفت تهران به تساوی بدون گل دست یافت، اما در هفته دوم تراکتورسازان با هدایت تونی مقابل گسترش فولاد به پیروزی 3 بر یک رسیدند.
شانزدهمین دوره(96-1395):
اولین برد: هفته سوم
تراکتور در شروع لیگ برتر در تبریز برابر استقلال خوزستان و در هفته دوم در آبادان مقابل نفت این شهر مساوی کرد و در هفته سوم در تبریز 3 بر یک پیکان تهران را شکست داد. هدایت تراکتور در شروع فصل با امیر قلعه‌نویی بود.
هفدهمین دوره(97-1396):
اولین برد: هفته چهارم
فصل سخت تراکتور به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات/سرخ پوشان تبریزی با هدایت یحیی گل‌محمدی در لیگ برتر در 3 هفته نخست برابر تیم‌های استقلال خوزستان، پرسپولیس و استقلال تهران مغلوب شدند و در هفته چهارم در تبریز مقابل تیم نفت تهران به پیروزی رسیدند.
هجدهمین دوره(98-1397):
نخستین برد: هفته ششم
تراکتور با جان توشاک در هفته نخست برابر نفت مسجد سلیمان به تساوی دست یافت. تساوی برابر نساجی، شکست مقابل استقلال و تساوی برابر سایپا و سپاهان، اولین برد تراکتور را به هفته ششم کشاند تا در دربی فوتبال تبریز تراکتور با نتیجه دو بر یک برابر ماشین‌سازی به پیروزی برسد.
نوزدهمین دوره(99-1398):
اولین برد: هفته دوم
تراکتور با مصطفی دنیزلی هم لیگ را با تساوی بدون گل مقابل نفت مسجد سلیمان آغاز کرد، اما در هفته دوم تراکتور در تبریز برابر پرسپولیس با یک گل به پیروزی رسید تا برخلاف سال گذشته اولین برد تراکتور به درازا نکشد.
اولین برد تراکتور در کدام هفته ثبت شده است:
هفته اول: یک برد
هفته دوم: 4 برد
هفته سوم: 4 برد
هفته چهارم: یک برد
هفته ششم: یک برد
هفته هفدهم: یک برد
اولین برد تراکتور برابر کدام تیم بود:
دو بار: ذوب آهن اصفهان
یک بار: سپاهان اصفهان، شاهین بوشهر، راه‌آهن تهران، مس کرمان، فولاد خوزستان، گسترش‌فول  اد تبریز، پیکان تهران، نفت تهران، ماشین‌سازی تبریز، پرسپولیس تهران

فرهاد فرهادپور
انتهای پیام/
هواداران تراکتور در انتظار نخستین پیروزی/ تمامی بردهای تراکتور در شروع لیگ برتر خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار