جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی؛

۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر غیردارویی در آذربایجان‌غربی امحا شد

1399/08/17 - 14:44 - کد خبر: 31351 نسخه چاپی

نصر: جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر غیردارویی که طی هفته های اخیر در استان کشف شده بود، امحا شد.

به گزارش نصر، سردار علی ابراهیمی روز شنبه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همچنین در این روز ۱۱۰ هزار عدد انواع قرص روان گردان امحا شد.
وی با اشاره به عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون سه  هزار و ۳۰۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر و روان گردان در این استان کشف شده است.
جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: همچنین در این مدت ۱۴ هزار و ۲۰۱ کیلوگرم انواع پیش ساز و مواد شیمیایی کشف شده است.
سردار ابراهیمی بیان کرد: در خصوص پرونده‌های جرائم مواد مخدر طی سال جاری در آذربایجان‌غربی پنج هزار و ۲۴۰ فقره پرونده تشکیل و سه هزار و ۱۷۷ میلیارد ریال ازاموال و داریی‌ها و مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و ضبط شده است.
بنا به این گزارش، مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.
انتهای پیام/
۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر غیردارویی در آذربایجان‌غربی امحا شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار