جوان ترین سرمربی لیگ، در اندیشه کسب اولین پیروزی

1399/08/17 - 13:39 - کد خبر: 31340 نسخه چاپی

نصر: بیاتلو، سرمربی تیم ماشین سازی تبریز که جوان ترین سرمربی لیگ برتر فوتبال محسوب می شود، امروز در اندیشه کسب پیروزی مقابل شهر خودرو است.

به گزارش نصر، هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران،  امروز شنبه در حالی ادامه می یابد که تیم ماشین سازی تبریز میهمان شهرخودرو مشهد خواهد بود.
ماشین سازی نیز مثل دیگر تیم تبریزی با تغییراتی زیادی پای به این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران گذاشته است و به نوعی می توان از این تیم بعنوان پدیده‌ی احتمالی این فصل نام برد.
تغییر مالیکت سبزقبایان تبریزی اولین اتفاق مهم بعد از اتمام لیگ نوزدهم بود و بعد از اینکه چندین فصل مالکیت ماشین سازی همزمان با تراکتور در اختیار زنوزی بود، سرانجام زنوزی قید ماشین سازی را زد و این تیم به محمد پوررضایی، یکی از سرمایه گذاران تبریزی واگذار شد.
انتخاب یک سرمربی جوان و دهه‌ی شصتی اولین سورپرایز مالک جدید باشگاه ماشین سازی بود که همه را غافلگیر کرد.
وحید بیاتلو با  ۳۲ سال سن از شهر زنجان که فصل گذشته در تیم نود ارومیه موفق ظاهر شد و تا هفته های پایانی از تیم های مدعی صعود بود که در پایان این رقابت ها را با رتبه‌ی هفتمی به پایان رساند.
موتور ماشین سازی بیاتلو در فصل نقل و انتقالات خیلی سریع راه افتاد و شاید یکی از پرکارترین تیم‌ها در جذب بازیکن جدید، همین تیم ماشین سازی تبریز باشد و همانطور که انتظار می رفت، بیاتلو و باشگاه ماشین سازی سیاست جذب بازیکنان جوان و جویای نام را در دستور کار خود قرار دادند و تعداد زیادی بازیکن از تیم های دسته اولی جذب کردند.
بیاتلوی جوان و پرانرژی در دوره ای سکان دار نیمکت یک تیم لیگ برتری شده است که اقبال باشگاه های ایران به استفاده از سرمربیان جوان به بیشترین سطح خود در چند سال اخیر رسیده است و این موضوع می تواند برای بیاتلو فرصتی برای نشان دادن شایستگی خود باشد.
در سوی دیگر میدان نیز مهدی رحمتی هدایت شهر خودرو را بر عهده دارد که تا فصل گذشته سنگربان این تیم مشهدی بود و شاید این اتفاق در فوتبال ایران بیفتد بطوریکه فردی که تاکنون در هیچ یک از کلاس‌های مربیگری حاضر نشده است، به یکباره از دروازه یک تیم به سمت نیمکت هدایت همان تیم جهش داشته باشد.
به هر حال وضعیت به گونه ای رقم خورده است که امروز بیاتلو و رحمتی در اولین تجربه خود در لیگ برتر فوتبال ایران رو در روی هم قرار خواهند گرفت و امیدوار به کسب اولین برد خود در این مسابقات هستند.
گفتنی است؛ این دیدار از ساعت ۱۵/۵۰ امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد و با قضاوت حسین زمانی، محمدعلی پورمتقی، رحیم حاجیلو و حسین زیاری برگزار خواهد شد و یدالله جهانبازی ناظر بازی خواهد بود.
انتهای پیام/
جوان ترین سرمربی لیگ، در اندیشه کسب اولین پیروزی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار