فرماندار شهرستان مطرح کرد

تداوم محدودیت ورود خودروهای غیربومی به جلفا/ لزوم خودداری از دورهمی‌ها

1399/08/17 - 13:47 - کد خبر: 31335 نسخه چاپی

نصر: فرماندار جلفا با بیان این‌که محدودیت ورود خودروهای غیربومی به شهرستان تا یک هفته دیگر تداوم خواهد داشت، گفت: طبق هماهنگی که با ستاد کرونا خواهیم داشت، طی هفته آتی نیز محدودیت ورود و خروج خودروهای غیربومی تداوم دارد.

به گزارش نصر، صادق احمدی در گفت‌وگویی با بیان این‌که در مورد فعالیت مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار نیز امروز تصمیم‌هایی خواهیم گرفت، اظهار کرد: وضعیت شهرستان خوب نیست و احتمالا جمع بندی‌ها نیز بر تداوم محدودیت‌ها باشد.
وی افزود: همچنین درنظر داریم برای برخی گروه‌هایی که محدودیت‌ها را رعایت کردند، پکیج‌های تشویقی در نظر گرفته و ممنوعیت فعالیت تعدادی از مشاغل مثل پاساژها و مراکز بزرگ خرید فعلا تداوم داشته باشد، چراکه جلفا شهرستانی گردشگر پذیر بوده و تداوم برخی محدودیت‌ها لازم است.
وی با بیان این‌که در حال حاضر بحث اصلی "جان مردم" بوده و باید آحاد مردم استفاده از ماسک را به عنوان کوتاه‌ترین و ساده‌ترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا، مورد توجه قرار دهند، گفت: در برخی مراکز و مجموعه‌های موجود در سطح شهر نیز ماسک به قیمت نازل عرضه می‌شود تا مردم راحت‌تر تهیه کنند.
فرماندار جلفا با تاکید بر اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، اظهار کرد: به ادارات شهرستان نیز ابلاغ شده که هیچ خدماتی به افراد فاقد ماسک ارائه نشود؛ همچنین در صفوف نانوایی‌ها نیز رعایت پروتکل‌ها ضروری است.
وی با بیان این‌که خوشبختانه از روزی که بحث محدودیت‌ها اعمال شده، مردم هم جدی گرفته‌اند، ادامه داد: در برخی میادین مثل میادین کارگران فصلی که پیش‌تر پروتکل‌ها جدی گرفته نمی‌شد، اکنون افراد از ماسک استفاده می‌کنند.
احمدی گفت: با توجه به افزایش آمار ابتلای سرپایی به بیماری کرونا، باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی گرفته شده و برخی محدودیت‌ها اعمال شود. در هر حال رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رعایت محدودیت‌ها و استفاده از ماسک تنها راهکار بوده و باید رعایت شود.
وی در خاتمه به لزوم پرهیز از دورهمی‌ها و شب‌نشینی‌ها اشاره کرد و افزود: اکنون که فصل کشاورزی و برداشت در حال اتمام است، احتمال می‌رود به ویژه روستانشینان عزیز در محفل‌های خانگی، دورهمی و شب‌نشینی‌ها جمع شوند، تقاضا می‌کنیم از چنین محافلی به جد خودداری کنند تا با کمک همدیگر بر این بیماری فایق آییم.
انتهای پیام/
 تداوم محدودیت ورود خودروهای غیربومی به جلفا/ لزوم خودداری از دورهمی‌ها خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار