حاشیه دیدار تراکتور- نفت مسجد سلیمان/

جنب و جوش مسعود شجاعی از روی سکوها/ باران خط‌های زمین چمن را شُست

1399/08/16 - 22:51 - کد خبر: 31292 نسخه چاپی

نصر: دیدار دو تیم تراکتور با نفت مسجد سلیمان در حالی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید که شجاعی کاپیتان تراکتور از روی سکوها با استرس فراوان نظاره گر بازی بود.

به گزارش نصر، تیم تراکتور در هفته نخست لیگ بیستم از ساعت ۱۶:۴۵ امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت و با تساوی بدون گل مقابل این تیم متوقف شد.
شاگردان علیرضا منصوریان در جریان این دیدار بارها دروازه نفت مسجد سلیمان را تهدید کردند، اما بدشانسی مانع از گلزنی تراکتور شد.
این دو تیم در لیگ‌های هجدهم و نوزدهم هم در هفته اول به مصاف هم رفته بودند که هر دو مسابقه با تساوی خاتمه یافته بود.
در این دیدار که زیر بارش شدید باران برگزار می‌شد، داور دو صحنه مشکوک را در درون محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان برای تراکتور پنالتی تشخیص نداد تا صدای اعتراض تراکتوری‌ها دربیاید.
باران خط‌های زمین چمن را شُست. هر تیم در هر نیمه دو بار می‌توانست از پخش صدای هواداران خود بهره ببرد که در نیمه اول این امر از ذهن تراکتوری‌ها فراموش شده بود.
بارش شدید باران در نیمه دوم شدت یافت طوری که در عملکرد بازیکنان نیز تأثیر منفی گذاشت و ضریب اشتباهات بالا رفت.
محمد مهدی قنبری در دقیقه ۶۴ به جای سعید مهری وارد بازی شد تا اولین تعویضی فصل تراکتور باشد.
سید مهدی سیدعلی قضاوت این دیدار را برعهده داشت که سعید مهری و احسان حاج‌صفی از تراکتور و محمد بلبلی از نفت را با کارت زرد جریمه کرد.
مسعود شجاعی به دلیل محرومیت امروز در جایگاه تصویربرداری صدا و سیما حضور داشت و با استرس فراوان نظاره گر کار تراکتوری‌ها بود. جنب و جوش مسعود شجاعی به سوژه عکاسان تبدیل شده بود.
انتهای پیام/
 جنب و جوش مسعود شجاعی از روی سکوها/ باران خط‌های زمین چمن را شُست خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار