فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش:

ارتش حافظ امنیت مرزنشینان است/ استقرار یگان های زرهی ارتش در مرزهای شمالغرب کشور

1399/08/16 - 20:53 - کد خبر: 31288 نسخه چاپی

نصر: فرمانده قرارگاه منطقه شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: قطعا حفظ امنیت مرزنشینان اولویت اول حضور ما در منطقه است و حضور ارتش در کنار مردم ضامن امنیت و آرامش آنهاست.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ علی حاجیلو صبح امروز در حاشیه اعزام بخشی از یگان های زرهی گروه 11 توپخانه مراغه و تیپ 116 زرهی قزوین به مناطق مرزی شمالغرب کشور در گفتگو با خبرنگاران، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر نص صریح قانون اساسی وظیفه دفاع از استقلال کشور و حفظ حدود و ثغور مرزهای کشور در برابر هر گونه تعددی دشمنان را دارد و ما در همین چهارچوب با قدرت به وظیفه مان عمل می کنیم.
 
وی افزود: مجموعه قرارگاه منطقه شمالغرب ارتش، نیروهایی را که نیاز بود برای پایش در منطقه حضور پیدا کنند، به مناطق مرزی قبلا اعزام کرده است و با توجه به ساختار سازمانی ارتش و نیروی پیش بینی شده، بخشی از نیروها هم در حوزه‌ی زرهی منطقه شمالغرب در این ماموریت شرکت دارند.
 
فرمانده ارشد ارتش در شمالغرب کشور به ادامه تنش نظامی بین دو کشور همسایه اشاره کرد و گفت: قطعا حفظ امنیت مرزنشینان اولویت اول حضور ما در منطقه است و حضور ارتش در کنار مردم ضامن امنیت و آرامش آنهاست.
 
انتهای پیام/
ارتش حافظ امنیت مرزنشینان است/ استقرار یگان های زرهی ارتش در مرزهای شمالغرب کشور محمد سهرابی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار