میانگین ما نباید از 2.1 پایین بیاید

دنیزلی: پرسپولیس با سپاهان بازی دارد و باید می‌بردیم

1398/07/04 - 10:11 - کد خبر: 3118 نسخه چاپی

نصر: دنیزلی می‌گوید: در ادامه مسابقات فشرده زیادی داریم و در جام حذفی باید بازی کنیم. تا اردوی تیم ملی دو بازی خارج از شهر دیگر داریم و برای آن‌ها آماده می‌شویم.

به گزارش نصر،  مصطفی دنیزلی بعد از برد مقابل سایپا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و گفت: در وهله نخست باید بگویم خیلی خوشحالم که  در استادیوم قوامین هستم؛ جایی که اولین حضور من در آن رقم خورد. سایپا تیمی است که سبک از خودش دارد. آغاز فصل خوبی داشتند و این هفته خاصیت دیگری برای ما داشت. تیم‌هایی که صدر لیگ قرار دارند با بکدیگر بازی می‌کنند. فردا بازی پرسپولیس و سپاهان است. ما قبل بازی 8 امتیاز داشتیم و سایپا نیز 7 امتیاز داشت. نیمه اول تمرکز زیادی نداشتیم اما در نیمه دوم از بازی و پویایی که داشتیم راضی هستم. زمین بازی برای هر دو تیم بد بود. به هر حال خارج از خانه بردن خیلی مهم است و هر هفته می‌گویم که میانگین امتیاز ما از 2.1 نباید پایین تر باشد.

وی در ادامه گفت: در ادامه مسابقات فشرده زیادی داریم و در جام حذفی باید بازی کنیم. تا اردوی تیم ملی دو بازی خارج از شهر دیگر داریم و برای آن‌ها آماده می‌شویم. امروز بابت پشتکار بازیکنان باید تشکر کنم که در این زمین بازی کردند. به هر حال با 3 امتیاز خارج از خانه به تبریز می‌رویم که این خوب است. از تمام اکیپ خودم تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

دنیزلی: پرسپولیس با سپاهان بازی دارد و باید می‌بردیم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار