رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛

برخی کسبه بازار تاریخی ارومیه رغبتی برای ایمنی مغازه های خود ندارند

1398/07/03 - 18:03 - کد خبر: 3111 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: یک هزار و ۲۷۲ عملیات اطفای حریق در ارومیه طی سال جاری انجام داده شده است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، ابراهیم شاد قوشچی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه برگزار شد به آمار ۶ماهه سال جاری اشاره و یاد آور شد: در ۶ ماهه نخست سال جاری سازمان آتش نشانی ارومیه یک هزار و ۲۷۲ عملیات اطفای حریق انجام داده که از این تعداد ۹۵۱ مورد حوادث داخل شهری،۱۹۲ مورد خارج شهر و ۱۲۹ مورد روستایی است.

وی بااشاره به اینکه ۱۰ ایستگاه آتش نشانی در ارومیه فعال است خاطر نشان کرد: مدت زمان رسیدن به محل حادثه در  داخل شهر ارومیه ۶دقیقه و خارج شهر ۱۰دقیقه است که با افزایش تعداد ایستگاه ها در آینده نزدیک این مدت زمان کاهش خواهد یافت.

شاد قوشچی با اشاره به تامین ایمنی بازار قدیمی ارومیه و سایر راسته های سرپوشیده شهر افزود: بازار نیکخواه ارومیه جز خطرناکترین راسته های ارومیه از لحاظ ایمنی است که با تلاش و پیگیری های انجام شده تنها مشکل برق رسانی آن حل شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه درخصوص امنیت بازار قدیمی ارومیه تصریح کرد: در حال حاضر درحال انجام برخی کارها برای تجهیز و نوسازی سیستم های برق رسانی بازار قدیمی ارومیه هستیم چرا که تعلل در این کار ضررهای جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

شاد قوشچی اظهار کرد: متاسفانه برخی کسبه داخل بازار قدیمی ارومیه با وجود هشدار های سازمان آتش نشانی رغبت چندانی به نوسازی و ایمنی مغازه های خود ندارند و این یک معضل بزرگ برای شهر ارومیه است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با اشاره به هفت مهر و روز ایمنی و آتش نشانی گفت: روز چهارشنبه هفت مهرماه سال جاری مانور و رژه نیروهای اتش نشانی در ارومیه برگزار می شود.

انتهای پیام/

برخی کسبه بازار تاریخی ارومیه رغبتی برای ایمنی مغازه های خود ندارند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار