در رقابت‌های دو و میدانی باشگاه‌های بانوان کشور؛

نماینده زنجان بر سکوی نایب‌ قهرمانی ایستاد

1398/07/03 - 17:06 - کد خبر: 3095 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیئت دو و میدانی استان، از نایب‌قهرمانی نماینده زنجان در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های بانوان کشور خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، علی مقدم در گفت‌وگویی با بیان اینکه مرحله نهایی رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های بانوان کشور به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد، افزود: در این دوره از رقابت‌ها نماینده زنجان که با عنوان «آسان‌پرداخت» به مصاف حریفان خود رفته بود، توانست با درخشش در بخش‌های مختلف، عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کند.

وی با تاکید بر اینکه اعتقاد راسخ به این مهم داریم که با حمایت از ورزشکاران به‌ویژه بانوان، شاهد درخشش این قشر در عرصه ورزش خواهیم بود، تصریح کرد: زنجان جزو استان‌هایی است از ظرفیت‌های زیادی در عرصه ورزش برخوردار است و دو و میدانی نیز یکی از رشته‌هایی است که می‌توان با سرمایه‌گذاری بر روی آن، نام زنجان را به‌عنوان یکی از استان‌های ورزش‌خیز مطرح شود.

این فعال ورزشی با یادآوری اینکه رایزنی‌های زیادی برای حمایت بخش خصوصی از تیم دو و میدانی بانون زنجان به عمل آمد، ادامه داد: شروع رایزنی‌ها از بهمن‌ماه سال گذشته بود و خوشبختانه توانستیم با حمایت بخش خصوصی از نماینده دو و میدانی بانوان زنجان، عنوان نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کنیم که این مهم برای اولین‌بار در استان روی داد.

مقدم با اشاره به اینکه کسب عنوان نایب‌قهرمانی تیم دو و میدانی بانوان زنجان ثابت کرد که می‌توان با حمایت از ورزش، سرمایه‌گذاری ارزشمندی در این عرصه کرد، افزود: خوشبختانه علی‌رغم اینکه تیم زنجان برای اولین‌بار در این رویداد به‌عنوان یک تیم باشگاهی و با حمایت بخش خصوصی شرکت می‌کرد، توانست عنوان شایسته‌ای را در حالی که تیم‌های قدرتمندی حضور داشتند، کسب کند.

گفتنی است، در این دوره از رقابت‌های دو و میدانی باشگاه‌های بانوان کشور، تیم‌های دانشگاه آزاد لرستان، آسان‌پرداخت زنجان، فولاد مبارکه سپاهان، ترمه دستجردی یزد، خاتم اردکان، سلکتور تهران، شهر خراسان‌رضوی و غفاری تاکستان حضور داشتند که این مسابقات با جابه‌جایی سه رکورد ملی به پایان رسید.

در این رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد لرستان با کسب 598.5 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم آسان‌پرداخت زنجان با کسب 515.5 عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کرد و تیم فولاد مبارکه سپاهان نیز با 431 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

انتهای پیام/

نماینده زنجان بر سکوی نایب‌ قهرمانی ایستاد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار