دادستان کل کشور در تبریز:

راه های نفوذ فساد باید مسدود شود/ دستگاه های اجرایی نباید درجا بزنند

1398/07/03 - 13:01 - کد خبر: 3062 نسخه چاپی

نصر: دادستان کل کشور گفت: تمام راه هایی که احتمال نفوذ فساد وجود دارد باید مسدود شود.

به گزارش نصر، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری امروز در مراسم تکریم و معارفه دادستان کل عمومی  و انقلاب تبریز  با بیان اینکه تحول که امروز یک شعار قابل توجه در دستگاه قضا است در سند راهبردی و ابلاغی برای ریاست قوه قضاییه تاکید شده و حق مردمی است که به زبان رهبری صادر شده است، گفت: وظیفه داریم برای تحول قوه قضاییه برداریم البته همه دستگاه ها باید تحول داشته باشند.

وی افزود: دستگاه های اجرایی هم نباید درجا بزند و مدیران آنها باید در راستای تحول گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه کارگزاران نظام در حوزه های مختلف اجرایی و قضایی و خدماتی به مردم باید در این چهارچوب حرکت کنند، اذعان داشت: اگر این چنین نباشد باید در مقابل خدا و شهیدان پاسخگو باشیم.

وی اضافه کرد: اسلامی که امروز به دست من و شما رسیده است آنقدر پر هزینه بوده و است  که هرچه در توان داریم به میان بگذاریم باز هم کافی نیست، چرا که خون انسان های بزرگ در این راه ریخته شده است.

دادستان عمومی و انقلاب کل کشور با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد را فقط نباید از دستگاه قضایی بخواهیم ، گفت: دستگاه های اجرایی هم موظف هستند با راه هایی که برای فساد باز است یا خواستگاه فساد است مبارزه و مقابله کنند.

وی ادامه داد: تمام راه هایی که راه نفوذی برای فساد است باید آسیب شناسی و شناسایی شود و با آنها مقابله شود.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری خاطرنشان کرد: در مبارزه با فساد مردم هم می توانند موثر باشند و مردم به عنوان مطالبه گر و گزارش تخلفات باید در صحنه باشند، مطالبه جدی از مقامات اجرایی و قضایی بخواهند، در تشکیل برخی از پرونده های مهم که امروز مطرح است، اطلاعات و گزارش های مردم نقش مهمی داشته است.

انتهای پیام/

راه های نفوذ فساد باید مسدود شود/ دستگاه های اجرایی نباید درجا بزنند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار