امام جمعه تبریز در مراسم معرفی دادستان کل تبریز:

اقدامات آیت الله رئیسی امید را در کشور بیشتر کرده است

1398/07/03 - 12:28 - کد خبر: 3054 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اقدامان صورت گرفته از سوی رئیس قوه قضاییه را امیدبخش خواند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم امروز در مراسم تکریم و معارفه دادستان کل عمومی  و انقلاب تبریز با بیان اینکه رویکرد خوبی در دادگاه ها با توجه به رسالت اصلی آن انجام گرفته است، گفت: امروز این رویکرد جدیدی که در قوه قضاییه وجود دارد و این اقداماتی که آیت الله رئیسی و روسای مختلف سازمان قضایه انجام داده اند امید را در کشور و اقشار مختلف جامعه بیشتر کرده است .

وی افزود: این امر بر ضرورت اقدامات مقام معظم رهبری تاکید شده است و مردم امید پیدا کرده اند.

وی با اشاره به اینکهد شاهد مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشور هستند و ضد فساد بودن در دوره جدید قضاییه ملموس است، اذعان داشت: اقدامات شایسته ای از روسای قوه قضاییه می بینیم و پاکی ذات شرط اول و لازم در مسئولان قوه قضاییه است.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: امید دارم روسای جدید قوه قضاییه در ارتباط با مسائل اجتماعی و اخلاقی حساسیت بیشتری نشان دهند.

وی ادامه داد : نباید دل خانواده های شهدا را به درد آوریم ، نباید عنوان شهید از کوچه ها حذف شود.

وی با تاکید بر اینکه سه شنبه های بدون خوردو هیچ کس مخالف نیست و باید همه به این امر تشویق شوند تا از دودهای ترافیکی رها شویم، گفت: اما ضرورت ندارد بانوان در وسط شهر دوچرخه سواری کنند، ما مخالف دوچرخه سواری بانوان نیستیم اما مرکز شهر و میدان ساعت مناسب برای دوچرخه سواری بانوان نیست امیدوارم دادستان محترم با عطوفت به این مسائل ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/

اقدامات آیت الله رئیسی امید را در کشور بیشتر کرده است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار