دبیر فدراسیون؛

آذربایجان‌غربی از استان‌های برتر کشور در رشته تنیس است

1398/07/02 - 17:13 - کد خبر: 3027 نسخه چاپی

نصر: دبیر فدراسیون تنیس کشورمان گفت: آذربایجان‌غربی پتانسیل بالایی در رشته تنیس دارد بطوریکه از لحاظ امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری یکی از استان‌های برتر کشور است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، کامیار کیمیایی امروز در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات تنیس آذربایجان غربی در گفت و گویی افزود: این استان ظرفیت مناسبی برای میزبانی اردو و مسابقات دوستانه با کشورهای همجوار دارد و فدراسیون نیز از این مهم، حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: هیات تنیس این استان باید برای رشد این رشته در بین جوانان و نوجوانان ارتباط مناسبی با مدارس و استعدادهای جوان این رشته برقرار کند.

وی با اشاره به اینکه تلاش فدراسیون رشد و ارتقای این رشته در اقصی نقاط کشور است خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی امکان استفاده از مربیان خارجی را نداریم با این حال زمینه را برای بهبود عملکرد ورزشکاران کشورمان و رشد این رشته انجام می‌دهیم تا بتوانیم به سطح بالایی برسیم با این حال فدراسیون بدنبال ایجاد شرایط مناسب سخت افزاری برای استان‌های دیگر کشور و استفاده از ظرفیت تنیس سایر استان‌هاست.

عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تنیس یکی از رشته های مفرح ورزشی است گفت: این اداره کل از هیات تنیس استان برای برگزاری مسابقات مختلف، میزبانی اردوها و اعزام به مسابقات مختلف حمایت خواهد داشت تا این استان بتواند در کشور جزو استان‌های برتر شود.

مجمع انتخاباتی هیات تنیس آذربایجان‌غربی با حضور دو کاندیدا از ۶ کاندیدای ثبت نام کرده، برگزار شد که بعد از شمارش ۱۵ رای صادره، محمدطاهر صمدیان با ۱۴ رای برای چهار سال به عنوان رییس هیات استان انتخاب شد.

رضا تیمورپور دیگر کاندیدای هیات تنیس استان در این انتخابات بود.

آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه یکی از قطب‌های اصلی رشته تنیس در سطح ایران است؛ حضور «شهرزاد بانی‌سعید»، تنیسور جوان ارومیه‌ای در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی از جمله افتخارات این شهر در سطح ملی در این رشته است.

مردادماه امسال نیز «رومینا زینالی» تنیسور نوجوان ارومیه‌ای موفق به کسب دو مدال طلا در بخش انفرادی و دو نفره تور ۲۰۱۹ آسیایی شد.

انتهای پیام/

آذربایجان‌غربی از استان‌های برتر کشور در رشته تنیس است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار