خبر/

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در دیداری دوستانه عقاب تهران را شکست داد

1399/08/15 - 23:22 - کد خبر: 30263 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه گفت: این تیم در دیداری دوستانه و برای آمادگی بیشتر جهت حضور در فصل جدید لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور، مقابل عقاب تهران با یک گل به برتری رسید.

به گزارش نصر، یحیی بهاری روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: این دیدار دوستانه در ورزشگاه برق تهران برگزار شد و تیم ۹۰ با ترکیب هادی ریش‌اصفهانی، فرزین فرجی، علی سلیمانی، اکبر صفرزاده، رضا نجاری، علی تاری، امیر نوری‌زاده، قادر رشیدی، بهنام زمانی، مهدی ده‌مست و علی‌اصغر شیردل به مصاف تیم دسته دومی عقاب رفت.
وی گفت: تک گل این دیدار را "شهاب رشنو" در دقیقه ۶۳ و پس از یک کار تیمی منسجم به ثمر رساند.
وی اضافه کرد: این تیم برای حضوری قدرتمند در فصل جدید لیگ باشگاه‌های دسته اول کشور آماده می‌شود و دیدارهای دوستانه‌ای را طی هفته‌های گذشته برگزار کرده که برابر تراکتور تبریز و بادران تهران مغلوب و برابر تیم مس کرمان به تساوی رسیده است.
طبق قرعهکشی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، تیم ۹۰ ارومیه فصل جدید لیگ دسته یک را در تهران و در دیدار با تیم "هوادار" این شهر آغاز خواهد کرد.
۹۰ ارومیه در فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با ۱۳ برد، ۱۳ مساوی و هشت باخت و کسب ۵۲ امتیاز در رده هفتم ایستاد؛ نماینده فوتبال ارومیه با دریافت ۲۰ گل به طور مشترک با تیم آلومینیوم اراک بهترین خط دفاعی را در بین ۱۸ تیم کسب کرد.
فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال، اواخر آبان‌ماه جاری آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/
تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در دیداری دوستانه عقاب تهران را شکست داد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار