واکنش مدیر بیمارستان امام رضا (ع) تبریز به گزارش «نصر»:

کمبود کپسول اکسیژن نداریم/ هیچ بیمار کرونایی به دلیل کمبود اکسیژن جان خود را از دست نداده است

1399/08/15 - 13:48 - کد خبر: 30233 نسخه چاپی

نصر: مدیر بیمارستان امام رضا (ع) تبریز گفت: کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز، تانک اکسیژن منابعی هستند که اکسیژن بیمارستان امام رضا (ع) تبریز از آن ها تامین می شود.

به گزارش نصر، "مهراد اکبری نامدار" در واکنش به گزارش نصر با عنوان «افشای وضعیت تکان دهنده و بحرانی بیمارستان امام رضا(ع) تبریز» به خبرنگار نصر گفت: حتی یک لحظه بیماران کرونایی که نیاز به دستگاه اکسیژن داشتند، در این بیمارستان بدون اکسیژن نمانده اند.

وی افزود: علیرغم اینکه تهیه اکسیژن این روزها برای تمامی بیمارستان ها باشرایط خاص و دشواری همراه است، اما هیچ بیمار کرونایی تا به امروز به دلیل کمبود اکسیژن در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز، جان خود را از دست نداده است.

مدیر بیمارستان امام رضا (ع) تبریز اذعان کرد: به هر قیمتی حتی با چنگ و دندان هم که شده باشد، اکسیژن مایع را برای بیمارستان تهیه کرده ایم و حتی یک لحظه هم معطل نمانده ایم.

نامدار به اثرگذاری مطلوب رسانه ها بعد از نشست خبری رئیس بیمارستان امام رضا اشاره کرد و گفت: بعد از مصاحبه رئیس بیمارستان امام رضا (ع)، مسئولین استانی در راستای تهیه اکسیژن برای بیمارستان ها اقدامات موثری انجام داده اند.

وی با بیان اینکه سه منبع تولید اکسیژن در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز وجود دارد، ابراز کرد: کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز، تانک اکسیژن منابعی هستند که اکسیژن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز از آن ها تامین می شود.

نامدار افزود: علی رغم تانک اکسیژن 20 تنی در بیمارستان امام رضا (ع) که از قبل موجود بود، یک تانک ۳۰ تنی دیگر تا چند ساعت دیگر در این بیمارستان تعبیه خواهد شد.

انتهای پیام/
کمبود کپسول اکسیژن نداریم/ هیچ بیمار کرونایی به دلیل کمبود اکسیژن جان خود را از دست نداده است سحر مغفرت


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار