مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

4 قرارداد راکد در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی فسخ شد

1399/08/15 - 12:21 - کد خبر: 30224 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: چهار فقره قرارداد واحد صنعتی و تولیدی به وسعت بیش از ۵۶ هزار و ۸۹۶ مترمربع در شهرک‌های صنعتی استان به دلیل راکد ماندن فسخ شد.

به گزارش نصر، مرتضی نیرومند، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در جلسه رسیدگی هیات حل اختلاف و داوری شرکت شهرک های استان در مهر ماه سال جاری به فسخ قرارداد این واحدها رای داده شد.
وی اظهار داشت: این جلسه در جهت داوری و رسیدگی به پرونده‌هایی که به تعهدات قراردادی خود عمل نکرده‌اند، با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به عنوان داور و حکم مرضی الطرفین برگزار شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: در این جلسه همچنین تعداد ۴۴ فقره قرارداد این شهرک ها با مساحت حدود ۱۱۶ هزار و ۱۶۲ مترمربع بررسی و تعیین تکلیف شد.
نیرومند، ادامه داد: در این جلسه به ۳۹ فقره قرارداد با مساحت بیش از ۱۰۲ هزار و ۴۴۰ مترمربع جهت ادامه فرایند سرمایه گذاری مهلت مجدد بهره برداری اعطا و یک فقره پرونده از دستور کار خارج شد.
به گزارش ایرنا، آذربایجان شرقی دارای ۵۶ شهرک و نواحی صنعتی مصوب بوده که از این تعداد ۴۶ شهرک و نواحی در حال بهره برداری است.
انتهای پیام/
4 قرارداد راکد در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی فسخ   شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار