خبر/

دعوت ۱۰ ورزشکار آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی فلوربال

1399/08/14 - 17:17 - کد خبر: 30188 نسخه چاپی

نصر:۱۰ ورزشکار آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی فلوربال برای اعزام به رقابت‌های داخل سالن۲۰۲۱ آسیا که در تایلند برگزار خواهد شد دعوت شدند.

به گزارش نصر، این اردو در دو رده سنی بزرگسالان و نوجوانان برگزار خواهد شد و از آذربایجان شرقی مهدی علی پور، توحید شهسوار، شاهین صومی، سیامک محمد علیپور، بهنام صادقی و یاشار احمدزاده در رده سنی بزرگسالان و یاشار پیری، مهدی ایرانپور، محمدامین آخوندزاده و امیررضا کریم زاده در رده نوجوانان دعوت شدند.
این اردو نیمه دوم آبان ماه برگزار خواهد شد.
هیئت انجمن‌های ورزشی دارای رشته‌های ورزشی اسپوکس، اسکی روی آب، بیس‌بال و سافت‌بال، پارکور، جت‌اسکی و جت‌بُت، جهت‌یابی، دارت، راگبی، سپک‌تاکرا، طناب‌کشی، فلوربال، فوتبال روی‌میز، کریکت، کیک‌بوکسینگ واکو، موی تای، رزم سلطان، ورزش‌های موج‌سواری و ورزش‌های هوایی است.
علاوه بر ورزش‌های مختلف مذکور، به تازگی رشته تکبال و برای تونیک نیز به هیئت انجمن‌های ورزشی اضافه شده است، فعالیت‌های آن‌ها جداگانه بوده و هر کدام مسابقات و تمرینات خاص خود را دارد، این هیئت، ورزش‌های مفرح و شاد را درون خود جای داده و از گذشته تاکنون مورد استقبال بسیاری از ورزشکاران بوده است.
گفتنی است انجمن‌های ورزشی مختلف هر کدام دارای رئیس انجمن هستند و امور توسط آنها هدایت می‌شود، رؤسای انجمن‌های مختلف با توجه به شرایط ورزشکاران، با زمان‌بندی مناسب به امور آنها نظم می‌دهد.
انتهای پیام/
دعوت ۱۰ ورزشکار آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی فلوربال خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار