استاندار آذربایجان‌شرقی:

مشکلات تولیدکنندگان در سایه همدلی رفع می‌شود

1399/08/14 - 15:51 - کد خبر: 30176 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: با وجود مشکلات خارجی می‌توان با همدلی دستگاه های داخلی، مشکلات تولیدکنندگان و فعالان صنعتی را کاهش داد تا چرخه های تولید و اقتصاد کشور دچار مشکل نشود.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی روز چهارشنبه در دیدار با مدیران واحدهای برگزیده استاندارد در آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه در جنگ اقتصادی قرار داریم، گفت: دشمنان با اگاهی از این موضوع که مردم پشتوانه این نظام هستند، به دنبال سخت کردن شرایط اقتصادی برای ملت ایران هستند.
وی افزود: شرایط تولید کنندگان بسیار سخت است، ولی این واحدها با وجود تمام مشکلات از جمله کمبود مواد اولیه، نقدینگی ، عرضه و صادرات با تلاش شبانه روزی سعی می کنند بر آنها فائق آیند.
وی ادامه داد: زحمات شبانه روزی تولید کنندگان باعث شده در این شرایط سخت اقتصادی و کرونایی کمترین تعدیل نیروی انسانی در استان داشته باشیم.
پورمحمدی با تاکید بر اینکه ایام سخت گذراست و ماندنی نیست، گفت: با نگاهی به گذشته متوجه می شویم که از پیچ و خم های پیچیده تری از وضعیت کنونی گذر کرده ایم و مردم ایران همیشه رو سفید بوده اند.
وی اظهار کرد: تحریم ها و فشارهای اقتصادی باعث می شود توانمندتر شویم و وابستگی ها کاهش یابد، به طوری که اکنون بسیاری از اقلامی که وارداتی بود در داخل کشور بومی سازی شده اند.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس ، افزود: با توجه به آثار دفاعی هشت سال دفاع مقدس و افزایش توان نظامی اکنون هیچ ابرقدرتی جرأت تجاوز نظامی به ایران اسلامی را ندارد، از این رو از طریق جنگ اقتصادی مردم را مورد هدف قرار داده است.
وی اضافه کرد: ملت ایران در تمامی برهه ها با وحدت، همدلی و همزبانی توانسته است در مقابل هجمه های دشمنان مقاومت کند و پیروز میدان باشد.
وی با اشاره به شیوع کرونا در کشور، گفت: کرونا سلامت و معیشت مردم را با مشکل مواجه کرده است و باید تلاش کنیم با رعایت پروتکل های بهداشتی سلامت را در جامعه افزایش دهیم.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: معیشت مردم اگر دچار مشکل شود در جامعه ناامنی و ناهجاری های اجتماعی افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام/
مشکلات تولیدکنندگان در سایه همدلی رفع می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار