رئیس کمیته امداد خبر داد:

ایجاد ۸۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد تا پایان برنامه ششم توسعه

1399/08/14 - 13:52 - کد خبر: 30166 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیته امداد با اشاره به ایجاد ۵۵۰ هزار فرصت شغلی در سه سال نخست برنامه توسعه کشور توسط این نهاد، گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه، ۸۰۰ هزار شغل برای خانواده‌های تحت حمایت راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش نصر، سیدمرتضی بختیاری با حضور در شورای زکات آذربایجان شرقی با گرامیداشت سالگرد درگذشت مرحوم حاج حبیب‌الله عسگراولادی، افزود: کمیته امداد در دوره‌های گذشته منشا خدمات زیادی بوده و با روحیه جهادی همین مسیر را طی خواهد کرد.
وی با بیان این‌که کمیته امداد با نفس پاک امام راحل(ره) تاسیس شد، ادامه داد: خدمات ارزنده این نهاد در حوزه محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان، با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب تداوم داشته است.
وی، اعتماد مردمی را مهم‌ترین سرمایه این نهاد دانست و تاکید کرد: امروز به لطف خدا و پاکدستی مدیران و کارکنان، اعتماد مردم به کمیته امداد در سطح بالایی و باید قدردان این سرمایه گران‌قدر باشیم.
بختیاری با اشاره به این‌که توانمندسازی نیازمندان سرلوحه فعالیت‌های کمیته امداد است، خاطرنشان کرد: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت در سه بخش اشتغال، مسکن و فرهنگ سازی انجام می‌شود و از زمان آغاز فعالیت‌های اشتغال‌زایی در امداد، تاکنون بیش از ۷۰۰ هزار خانواده به خودکفایی رسیده و از حمایت این نهاد خارج شده‌اند.
وی با قدردانی از حمایت‌های نمایندگان ولی فقیه و استانداران در سراسر کشور از کمیته امداد، اظهار کرد: امسال با حمایت‌های دولت، مجلس و شبکه بانکی ۲۰۰ هزار شغل برای مددجویان ایجاد می‌کنیم.
وی گفت: در برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور تاکنون بیش از ۵۵۰ هزار شغل برای مددجویان ایجاد شده و امیدواریم تا پایان این برنامه، ۸۰۰ هزار فرصت شغلی راه‌اندازی شود.
انتهای پیام/
 ایجاد ۸۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد تا پایان برنامه ششم توسعه خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار