گزارش اختصاصی نصر/

ارامنه با ادامه دروغ پراکنی و نقض آتش بس عقب نشینی می کنند

1399/08/13 - 14:01 - کد خبر: 30104 نسخه چاپی

نصر: وزارت دفاع جمهوری آذربایجان با انتشار اطلاعیه هایی از شرایط و وضعیت درگیری ها با ارتش ارمنستان خبر داد.

به گزارش نصر، روابط عمومی وزارت دفاع جمهوری آذربایجان صبح امروز با انتشار اطلاعیه هایی از شرایط و وضعیت درگیری ها با ارتش ارمنستان خبر داد.

ارتش ارمنستان با دادن تلفات عقب نشینی می کند
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان با انتشار اطلاعیه ای درمورد تلفات ارتش ارمنستان اعلام کرد: طی درگیری های بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان طی روز گذشته تا صبح امروز در مناطق آغدره، خوجاوند، زنگیلان و قوبادلی؛ ارتش ارمنستان با دادن تلفات عقب نشینی می کند.
در ادامه این اطلاعیه، لیست تجهیزات نظامی منهدم شده ارتش ارمنستان توسط جمهوری آذربایجان هم منتشر شد.

ارمنستان باز هم آتش بس را نقض می کند
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان با انتشار اطلاعیه دیگری نیز اعلام کرد: نیروهای ارتش ارمنستان نیروهای ارتش جمهوری آذربایجان مستقر در مرز بین دو کشور را هم مورد هدف قرار دادند.
این اطلاعیه می افزاید: شب گذشته از ساعت ۲۵ دقیقه بامداد به وقت محلی به مدت حدودا ۴ ساعت مناطق تُووز، گده بَی و داشکسن جمهوری آذربایجان از داخل خاک ارمنستان توسط ارتش این کشور مورد هدف قرار گرفت.

اخبار منتشر شده در مطبوعات ارمنستان مبنی بر بمباران غیرنظامیان توسط ارتش جمهوری آذربایجان کذب است
روابط عمومی وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در اطلاعیه ای نیز با تکذیب اخبار مطبوعات ارمنستان مبنی بر حمله ارتش این کشور به غیر نظامیان اعلام کرد: اخبار منتشر شده در مطبوعات ارمنستان مبنی بر بمباران غیرنظامیان در شهرهای شوشا و خوجاوند توسط ارتش جمهوری آذربایجان کذب است.
در ادامه این اطلاعیه همچنین به موضوع عدم مورد هدف قرار دادن افراد و تجهیزات غیر نظامی توسط ارتش جمهوری آذربایجان مجددا تاکید شد.
انتهای پیام/
ارامنه با ادامه دروغ پراکنی و نقض آتش بس عقب نشینی می کنند آیدین خطیبی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار