خبر/

امضای نخستین قرارداد تولید پلیمر با دانش بومی در تبریز

1398/07/02 - 15:19 - کد خبر: 3008 نسخه چاپی

نصر: موافقنامه همکاری ارائه دانش فنی واحد تولید پلی‌اتیلن سنگین به پتروشیمی تبریز امضا شد.

به گزارش نصر به نقل از صدا و سیما، توافقنامه همکاری ارائه دانش فنی واحد تولید پلی‌اتیلن سنگین، امروز در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به امضای علی پژوهان، مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و سیاوش درفشی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز رسید.

علی پژوهان، مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در این آیین با اشاره به اینکه این شرکت حدود ۱۵ سال روی دانش فنی پلی اتیلن سنگین کار کرده است، گفت: این مجموعه هم اکنون توانمندی ارائه دانش فنی این فناوری را در ظرفیت‌های مختلف دارد.

وی با بیان اینکه تمامی تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لازم در شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی وجود دارد، افزود: قرار است  واحد تولید پلی‌اتیلن سنگین با ظرفیت ۳۱۰ هزار تن در سال در شرکت پتروشیمی تبریز راه اندازی شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز نیز گفت: این برای نخستین بار است که تولید یک محصول پلیمری با دانش بومی در کشور انجام می‌شود.

سیاوش درفشی با اشاره به برنامه افزایش تولیدات شرکت پتروشیمی تبریز افزود : این شرکت در نظر دارد در مدت چهار سال حجم تولید خود را دو برابر افزایش دهد.

انتهای پیام/

امضای نخستین قرارداد تولید پلیمر با دانش بومی در تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار