رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان؛

اعمال محدودیت تردد وسایط نقلیه در سطح جاده‌های استان زنجان آغاز شد

1399/08/12 - 13:31 - کد خبر: 30052 نسخه چاپی

نصر: رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: اجرای طرح محدودیت تردد خودروهای شخصی در سطح جاده های زنجان به منظور پیشگیری از ورود خودروهایی با پلاک غیربومی به شهرهای این استان آغاز شد.

به گزارش نصر، سرهنگ محمدعلی عظیمی، روز دوشنبه با بیان اینکه زنجان جزو ۲۵ مرکز استانی است که از ۱۲ ظهر امروز محدودیت‌هایی کرونایی تردد در آن اعمال می شود، افزود: رانندگانی که پلاک خودروی آن‌ها غیربومی است اجازه ورود به شهرهای زنجان را نداشته و خودروهای دارای پلاک‌ زنجان نیز حق خروج را ندارند.
وی با بیان اینکه این محدودیت‌ها تا پایان روز جمعه /۱۶ آبان ماه/ ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: محدودیت تردد خودرو شامل وسایط نقلیه عمومی نمی شود و ورود و خروج خودروهای ادارات دولتی نیز منوط به همراه داشتن برگ ماموریت یا مجوز تردد است.
عظیمی اظهار داشت: در این مدت، مسافرت های درون شهری در سطح این استان نیز ممنوع است و از تمام رانندگان و مسافران انتظار می رود ماموران پلیس راه را در اجرای این طرح یاری دهند تا از انتشار شیوع ویروس کرونا جلوگیری به عمل آمده و جان خود، سرنشینان و مردم زنجان نیز با خطر و تهدید مواجه نشود.
وی تاکید کرد: خاطیان طرح محدودیت تردد، علاوه بر جریمه پنج میلیون ریالی به مبداء بازگشت داده می‌شوند و رانندگانی که اصرار بر ورود داشته باشند در این صورت بر اساس قانون و مقررات خودروی آنان از سوی عوامل پلیس راه توقیف و فرد خاطی نیز به منظور اعمال قانون به مرجع قضایی معرفی خواهد شد.
رییس پلیس راه استان زنجان گفت: خبر اعمال محدودیت های تردد موجب کاهش آمد و شد وسایط نقلیه از نخستین ساعات صبح امروز در سطح جاده های استان زنجان شده است که به حتم از زمان آغاز طرح به پایین ترین سطح نیز خواهد رسید.
انتهای پیام/
اعمال محدودیت تردد وسایط نقلیه در سطح جاده‌های استان زنجان آغاز شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار