استاندار زنجان؛

محدودیت رفت و آمد در زنجان اعمال می‌شود

1399/08/12 - 12:00 - کد خبر: 30046 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان گفت: طبق برنامه ابلاغی محدودیت‌های تردد برای مقابله با شیوع کرونا از ظهر دوشنبه تا ساعت ۲۴ جمعه در زنجان اعمال می‌شود.

به گزارش نصر، فتح الله حقیقی  شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد کرونا افزود: بر اساس ابلاغ کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی کرونا،  محدودیت های جدید تردد به مرکز استان با توجه به شیوع کرونا  از دوشنبه اجرا می شود.
وی با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در رعایت توصیه های بهداشتی در کنترل بیماری نقش بسیار اثر گذاری دارد، اضافه کرد:  براساس دستورالعمل ابلاغی در محدودیت‌های جدید خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای غیربومی تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان ماه ممنوع است.  
این مسؤول ادامه داد: این محدودیت‌ها شامل خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی نمی‌شود.
وی اظهار داشت: براساس مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا، این محدودیت ها در مبادی ورودی و خروجی شهرستان اعمال می شود.
حقیقی با بیان اینکه در اجرای این طرح با هیچ فردی شوخی نداریم افزود: بر این اساس پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی متخلفین بر اساس کد تعریف شده قبلی، اقدام می‌کند.
وی خاطرنشان کرد:  اطلاع رسانی و اقناع سازی موضوع در افکار عمومی با همکاری رسانه ها و صدا و سیما در تبیین این موضوع با هدف قطع زنجیره انتقال کرونا نقش بسیار مهمی دارد.
این مسؤول یادآور شد: کرونا در کشور و استان یکی از سه موضوع اولویت دار و مهم است و در این میان  گزارش دانشگاه علوم پزشکی نشان می دهد شمار بستری های کرونایی در بیمارستان ها نسبت به قبل روند افزایشی یافته که رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی عموم نقش بسزایی دارد.
انتهای پیام/
محدودیت رفت و آمد در زنجان اعمال می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار