معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی خبر داد:

محدودیت‌ رفت و آمد خودروها در تبریز به مدت چهار روز

1399/08/12 - 09:31 - کد خبر: 30026 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی امنیتی استاندار آڋربایجان شرقی از محدودیت‌ رفت و آمد خودروها در تبریز به مدت چهار روز، خبر داد.

به گزارش نصر، علیار راستگو، یکشنبه شب در گفت‌وگوی خبری با بیان این مطلب، اظهار کرد: خروج کلیه‌ی خودروهای پلاک شخصی بومی در کلانشهر تبریز از شهر طی این مدت تا ساعت ۱۲ روز جمعه، ممنوع است.
وی اضافه کرد: خودروهای پلاک شخصی غیربومی هم نمی‌توانند در این مدت وارد شهر تبریز شوند، خودروهای متخلف در پلیس راه‌ها مشمول جریمه‌ی ۵۰۰ هزار تومانی و اعمال قانون می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: در خصوص خودروهای حمل و نقل عمومی مانند تاکسی‌ها و خودروهای عمومی هیچ محدودیتی نداریم.
بنا به این گزارش، راستگو گفت: برای کنترل بیماری نیازمند اراده‌ی جمعی و خواست مردم هستیم، در غیر این صورت کنترل بیماری قطعا هم برای مسئولان و هم برای مراکز بهداشت و درمان، سخت خواهد بود.
وی در ادامه متذکر شد: محدودیت‌های گروه‌های شغلی به مدت ۱۰ روز اعمال می‌شوند و بسته به شرایط و درخواست ستادهای شهرستانی به مدت ۱۵ روز با کسب مجوز، قابل تمدید هستند.
وی گفت: هم اکنون بیش از ۱۴۰۰ بیمار مبتلا به کرونای بستری داریم و اپیدمی در سطح استان، فوق‌العاده زیاد است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی از وضعیت فوق حاد ۱۰ شهرستان استان، خبر داد و گفت: برخی محدودیت‌ها در گروه‌های شغلی دو، سه و چهار اعمال شده است، این محدودیت‌ها به ریاست ستادهای شهرستان (فرمانداران) و دیگر اعضای ستاد در حال اجرا هستند. 
وی خاطرنشان کرد: احتمال دارد محدودیت‌ها در برخی شهرستان‌ها به دلایل اجتماعی فعلا به خوبی اعمال نشده باشند، اما در دیگر شهرستان‌ها خوب پیش می‌رود.
وی از اعمال محدودیت رفت و آمد در جلفا و نوار مرزی از اصلاندوز به آذربایجان شرقی، خبر داد.
راستگو در خاتمه متذکر شد: محدودیت‌های کرونایی در تبریز فقط در گروه شغلی سه و چهار اعمال می‌شوند، از مردم خواهش می‌کنیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همکاری در اعمال محدودیت‌ها ما را در کنترل بیماری یاری کنند؛ استفاده از ماسک تا حدود ۸۰ درصد از انتقال بیماری جلوگیری می‌کند.
انتهای پیام/
محدودیت‌ رفت و آمد خودروها در تبریز به مدت چهار روز خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار