خبر/

فرایندهای نظارت بازار در آذربایجان‌شرقی الکترونیکی می‌شود

1399/08/11 - 20:53 - کد خبر: 30015 نسخه چاپی

نصر: سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از حذف پرونده‌های کاغذی و الکترونیکی شدن فرایندهای نظارتی در استان خبر داد.

به گزارش نصر، یوسف پایدار روز یکشنبه در جلسه مشترک با جمعی از اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشکده های آمار و ریاضی دانشگاه تبریز، ضمن تأکید بر هوشمندسازی و نظام مندی فرایندهای این حوزه گفت: از ظرفیت جامعه دانشگاهی و علمی استان در برنامه ریزی های مرتبط با هوشمندسازی و ایجاد نرم افزار های مورد نیاز استفاده شده است.
وی افزود: از نیمه دوم آبان ماه با تجهیز بازرسان سازمان صمت استان به تبلت ، روند الکترونیکی شدن فرایند نظارت و بازرسی آغاز خواهد شد .
سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت استان با بیان اینکه ارتباط و لینک سامانه های مختلف وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور پایش هدفمند و برنامه ریزی های بهتر تسهیل گر روند بازرسی است، گفت: کاهش خطا، ایجاد پایگاه داده، احصاء شاخص های تصمیم ساز و آینده ساز و ایجاد شبکه آنلاین بین بازرسان و سامانه ها از دیگر ویژگی های کاربردی سامانه یاد شده است.
وی ضمن قدردانی از تعامل مدیران استانداری و دانشگاه تبریز با سازمان صمت استان در اجرای فرایند الکترونیکی شدن نظارت ها، برحرکت در مسیر ارتقاء سامانه ها، افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها در حوزه نظارتی استان تأکید کرد.
در این نشست مشترک روند اجرایی ایجاد سامانه مذکور در فاز اول با عنوان معماری و پالایش اولیه داده ها و طراحی سناریوهای نمونه گیری مورد بحث و بررسی های کارشناسی قرار گرفت.
انتهای پیام/
فرایندهای نظارت بازار در آذربایجان‌شرقی الکترونیکی می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار