شهردار تبریز در بازدید از غسالخانه متوفیان کرونایی اعلام کرد:

متوفیان کرونایی یک و نیم برابر بیش‌تر از متوفیان عادی

1399/08/11 - 20:12 - کد خبر: 30013 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز گفت: در حال حاضر شمار متوفیان کرونایی یک و نیم برابر بیش‌تر از متوفیان عادی است.

به گزارش نصر، ایرج شهین باهر بعد از ظهر امروز در بازدید از غسالخانه متوفیان کرونایی در آرامستان وادی رحمت اظهار داشت: زمانی که خانواده‌ها از رویارویی با عزیزان فوت شده خود ترس دارند، همکاران ما در آرامستان‌ها، چه غسال‌ها، چه غساله‌ها و چه مسئولین دفن همگی با  فرد متوفی درگیر هستند.
او افزود: در این ایام که شیوع این ویروس شدت گرفته است، همان کارکنان روزهای آغازین شیوع کرونا، بدون اینکه نیرویی افزوده شود، همچنان مشغول به فعالیت هستند.
شهردار تبریز با اشاره به افزایش حجم کاری فعالین در غسالخانه آرامستان وادی رحمت تاکید کرد: به رغم اینکه تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا از فوتی های عادی  پیشی گرفته و نزدیک به یک و نیم برابر شده است، این عزیزان از صبح تا شب در حال خدمت‌رسانی هستند که جا دارد از تلاش و مجاهدت آنها تقدیر و تشکر کنیم.
او اضافه کرد: اعضای شورای شهر تبریز نیز لازم دیدند که در بازدیدی از روند تغسیل و دفن متوفیان از تلاش های این عزیزان قدردانی کرده و تمهیداتی برای تشویق این عزیزان در نظر بگیرند.
ایرج شهین‌باهر اظهار امیدواری کرد: امیدوارم که به زودی شاهد ریشه کنی این بیماری و کاهش فشار و استرس روحی و جسمی بر روی تمام شهروندان بخصوص کارکنان بخش تغسیل آرامستان ها شود.
انتهای پیام/
 متوفیان کرونایی یک و نیم برابر بیش‌تر از متوفیان عادی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار