اجرای فراخوان همکاری پژوهشی بین المللی «TABRIZU-۳۰۰»

1399/08/11 - 16:31 - کد خبر: 30003 نسخه چاپی

نصر: فراخوان همکاری پژوهشی بین‌المللی «TABRIZU-۳۰۰» با هدف گسترش مبادلات پژوهشی بین‌المللی و ارتقاء کمی و کیفی طرح‌های پژوهشی در دانشگاه تبریز، اجرا می‌شود.

به گزارش نصر، معاون پژوهش وفناوری دانشگاه تبریز ضمن اعلام آغاز فراخوان طرح پژوهشی بین المللی TABRIZU-300، گفت: هدف از اجرای این طرح ارتقاء کیفیت و کمیت طرح،های پژوهشی اساتید دانشگاه تبریز است.
اصغر عسگری با اشاره به اینکه این طرح برای اولین بار در سطح دانشگاه‌های کشور اجراء میشود، افزود: بر اساس این طرح هریک از اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز که بتوانند همکاری پژوهشی مشترک با یکی از اعضای هیئت علمی 300 دانشگاه برتر جهان بر اساس رتبه بندی لایدن آغاز کرده و به پایان برسانند از مزایای این طرح بهرهمند خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه خروجی این همکاری پژوهشی بایستی در مرز دانش بوده و یا بتواند مشکلی از جامعه یا صنعت را حل کند، گفت: بنابر رسالت دانشگاه‌های نسل سوم طرحهای پژوهشی بایستی بتواند بخشی از مشکلات جامعه و صنعت را حل کند و دانشگاه تبریز نیز برای تحقق این هدف آماده اعطای تسهیلات به پژوهشگران است.
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، معاون پژوهش و فناوری گسترش تعاملات بینالمللی علمی و پژوهشی را از دیگر نتایج اجرای این طرح برشمرد و افزود: علاوه بر ارتقاء کمیت و کیفیت نتایج طرح‌های پژوهشی بواسطه مبادلات علمی و پژوهشی محققین دانشگاه تبریز با محققین 300 دانشگاه برتر جهان، حمایت مالی به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال از محل درآمد اختصاصی معاونت پژوهشی دانشگاه از این پژوهشگران انجام می‌شود.
بر اساس این گزارش، اولین دوره این فراخوان از اول آبان ماه سال جاری آغاز شده و همه حوزههای علمی و پژوهشی را شامل میشود، بنابر اعلام معاونت پژوهشی دانشگاه تبریز، این طرح همه ساله تمدید خواهد شد.
انتهای پیام/
اجرای فراخوان همکاری پژوهشی بین المللی «TABRIZU-۳۰۰» خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار