دبیر سومین دوره جایزه بزرگ علمی دانشجویی:

دانشگاه تبریز میزبان جایزه بزرگ علمی دانشجویی است

1397/12/05 - 15:13 - کد خبر: 300 نسخه چاپی

نصر: دبیر سومین دوره جایزه بزرگ علمی دانشجویی (جایزه علی پولاد) گفت: دانشگاه تبریز فردا میزبان جایزه بزرگ علمی دانشجویی است که در این آیین از 54 دانشجوی برگزیده از 7 دانشگاه منطقه تجلیل خواهد شد.

به گزارش نصر به نقل از فارس؛ حمید احمدی، در این باره با تاکید بر اینکه سومین دوره جایزه بزرگ علمی دانشجویی (جایزه علی پولاد) روز دوشنبه ۶ اسفندماه راس ساعت ۹ صبح در تالار وحدت آغاز بکار خواهد کرد، یادآور شد: در این مراسم، با اهدای لوح سپاس، تندیس افتخار و جایزه نقدی از دانشجویان برگزیده تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی با تاکید بر اینکه این جایزه بزرگ دانشجویی بیشتر به منظور ایجاد بستری مناسب برای شناسایی، حمایت و تشویق دانشجویان مستعد و متعاقباً هدایت این استعدادهای درخشان به سمت اولویت‌های راهبردی کشور،برگزار می شود، تصریح کرد: دانشگاه تبریز برای سومین سال پیاپی، در قالب برگزاری جشنواره ای دانشجویی، جایزه ای تحت عنوان جایزه بزرگ علمی دانشجویی (جایزه علی پولاد) را به حائزین شرایط اعطا می کند.

احمدی در ادامه با اشاره به نحوه شرایط شرکت کنندگان در این جشنواره افزود: دانشجویان شاغل به تحصیل و همچنین دانش آموختگانی که در سال ۹۷ فارغ التحصیل شده اند، مشروط بر این که بالاترین مقطع تحصیلی خود را در یکی از هفت دانشگاه برتر منطقه شامل  دانشگاه تبریز، دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دانشگاه صنعتی سهند، دانشگاه هنر اسلامی تبریز، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، دانشگاه علمی- کاربردی تبریز و دانشگاه پیام نور تبریز سپری کرده باشند، تا هجدهم مهر ماه فرصت داشتند نسبت به تهیه و ارسال مدارک جهت شرکت در این رقابت اقدام کنند.

به گفته وی، مجموعاً ۱۸۰ پرونده توسط دبیرخانه جایزه مستقر در گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز وصول شد که از این تعداد، ۱۲۲ پرونده مربوط به دانشجویان مقطع دکتری، ۴۶ پرونده مربوط به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و ۲۲ پرونده مربوط به دانشجویان مقطع کارشناسی بود.

عضو هیات علمی دانشگاه تبریز در خصوص نحوه داوری نیز یادآور شد: هیأت داورانی متشکل از ۵۳ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه های تبریز، علوم پزشکی تبریز، صنعتی سهند و هنر اسلامی تبریز، بررسی پرونده های واصله را بر عهده داشتند و نحوه امتیازدهی به سوابق مختلف آموزشی، پژوهشی و فناوری متقاضیان بر مبنای شیوه نامه اجرایی سومین دوره جایزه بزرگ علمی دانشجویی که توسط گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز تدوین و به تصویب هیأت رئیسه دانشگاه رسیده بود، انجام گرفته است.

به گفته دبیرسومین دوره جایزه بزرگ علمی دانشجویی نهایتاً ۵۴ نفر از دانشجویان به عنوان نفرات برتر برگزیده شدند که از این تعداد، ۱۷ نفر در مقطع دکتری، ۱۹ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۱۸ نفر در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل بوده اند.

انتهای پیام/

دانشگاه تبریز میزبان جایزه بزرگ علمی دانشجویی است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار