آمادگی کامل شرکت برق تبریز برای مواجهه با ایام سرد سال

1399/08/11 - 13:31 - کد خبر: 29989 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از آمادگی کامل این شرکت برای مواجهه با یخبندان و فصول سرد سال خبر داد.

به گزارش نصر، عادل کاظمی در تشریح اقدامات شرکت توزیع نیروی برق تبریز برای ایام سرد سال گفت: همکاران ما در طول سال برنامه‌ریزی‌ و اقدامات مستمری را برای مواجهه با مشکلات یخبندان و ایام سرد سال انجام داده‌اند.
وی، انجام بازدیدهای دوره‌ای جهت شناسایی نقاط مشکل‌دار شبکه را از مهمترین اقدامات عنوان کرد و افزود: در این راستا از 2400 کیلومتر شبکه‌ی فشار متوسط هوایی، 940 کیلومتر شبکه‌ی فشار متوسط زمینی، 4200 کیلومتر شبکه‌ی فشار ضعیف هوایی، 1900 کیلومتر شبکه‌ی فشار ضعیف زمینی، 5950 دستگاه پست هوایی و 1175 دستگاه پست زمینی بازدید به‌عمل آمده و اصلاحات و سرویس‌های مورد نیاز انجام شده است.
وی با بیان این‌که مانورهای اجرایی و عملیاتی به صورت دوره‌ای و هر دو هفته یک‌بار با بهره‌گیری از توان داخلی شرکت با همکاری سیم‌بانان روستایی و تعمیرات امورها به طور مستمر در حال برگزاری است، گفت: این مانورها با بهره‌گیری از 10 اکیپ اجرائی و انجام سرویس‌های لازم بر روی 20 فیدر پرمعضل انجام می‌شود.
کاظمی، همچنین تکمیل بازدیدهای مورد نیاز از 1175 دستگاه پست‌ زمینی برای رصد وضعیت پشت‌بام و ناودانی‌ها و انجام اصلاحات و سرویس‌های موردنیاز را از دیگر برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق تبریز برای گذر ایمن از ماه‌های سرد سال دانست.
به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، وی، شناسایی مسیرهای مورد نیاز به شاخه‌زنی  با قید فوریت را از دیگر اقدامات این شرکت دانست و اظهار امیدواری کرد با انجام این اقدامات گسترده، فصل سرد سال نیز همچون ایام پیک تابستان، بدون هرگونه عارضه سپری شود.
انتهای پیام/
آمادگی کامل شرکت برق تبریز برای مواجهه با ایام سرد سال خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار