رییس هیات تکواندو استان زنجان؛

تکواندوکار زن زنجانی مجوز شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۰ را کسب کرد

1399/08/11 - 13:00 - کد خبر: 29971 نسخه چاپی

نصر: رییس هیات تکواندو استان زنجان گفت: تکواندوکار شایسته و توانمند این استان با حضور موفق در مسابقات انتخابی تیم ملی پومسه بانوان، موفق به کسب جواز شرکت در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۰ شد.

به گزارش نصر، علی سپهری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار، افزود: رقابت‌های انتخابی تیم ‌ملی پومسه در ۲ بخش مردان و زنان به صورت آنلاین و به منظور انتخاب نفرات برتر برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی ۲۰۲۰ جهان برگزار شد.
وی اظهار داشت: راضیه حسنلو تکواندوکار زنجانی در پومسه ابداعی رده سنی بالای ۱۷ سال شرکت کرد و توانست به این موفقیت دست یابد که امید می رود بتواند در این رقابت های جهانی نیز شایستگی های بالای خود را به منصه ظهور گذاشته و برای کشور و استان زنجان فخرآفرین باشد.
سپهری تصریح کرد: مسابقات پومسه قهرمانی آسیا از ۲۲ تا ۲۴ آبان ماه و پیکارهای پومسه قهرمانی جهان (دانمارک) نیز از ۲۵ آبان ماه جاری تا اواسط آذر ماه امسال به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
رییس هیات تکواندو استان زنجان با یادآوری اینکه تکواندوکاران واجد شرایط از یکم تا پنجم آبان‌ماه فیلم اجرای فرم‌های خود را از طریق اپلیکیشن تخصصی تکواندو ارسال کردند، گفت: فاطمه اسدپور و مهسا مردانی نیز به ترتیب به عنوان سرمربی و مربی تیم ملی پومسه هستند.
انتهای پیام/
تکواندوکار زن زنجانی مجوز شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۰ را کسب کرد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار