معاون وزیر بهداشت؛

خدمت‌رسانی در بیمارستان مرجع کرونایی ارومیه بیش از ظرفیت است

1399/08/11 - 10:10 - کد خبر: 29957 نسخه چاپی

نصر: معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به بازدید خود از بیمارستان طالقانی ارومیه به عنوان مرکز درمانی مرجع بیماران کرونایی گفت: تعداد بستری های حال حاضر این بیمارستان، بیش از ظرفیت بوده و کادر درمانی نیز بیش از ظرفیت، برای این بخش توان می گذارند.

به گزارش نصر، مریم حضرتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اقدامات قابل توجهی در راستای درمان بیماران مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی از سوی کادر درمانی انجام شده و توان بالایی نیز در این خصوص صرف شده است.
وی اضافه کرد: مردم نیز باید با رعایت موارد بهداشتی و الزامات پیشگیرانه، از شیوع کرونا جلوگیری کرده و همراه کادر درمان برای شکست این بیماری باشند.
معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: نباید اجازه دهیم وضعیت از توان نیروی بهداشتی و درمانی در آذربایجان غربی خارج شود که در آن صورت، فاجعه رخ خواهد داد.
حضرتی تاکید کرد: آحاد مردم باید در این خصوص، اهتمام داشته باشند و در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تلاش کنند.
وی اظهار کرد: کادر درمان طی هشت ماه گذشته، خسته شده و با تلاش شبانه روزی به دنبال جلوگیری از فوت حتی یک بیمار بوده است ولی برخی از شهروندان، بدون توجه به این امر، زندگی روزمره خود را دارند.
وی بیان کرد: تیمی از حوزه بهداشتی و پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی روزهای اخیر از شهرهای بوکان، خوی، ماکو و ارومیه بازدید داشته که در این بازدید، اقدامات انجام شده در  حوزه بهداشت و درمان بسیار حائز اهمیت بوده است.
به گزارش ایرنا، همه شهرهای آذربایجان غربی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.
از ۱۷ شهرستان آذربایجان غربی، ۹ شهرستان شامل ماکو، پیرانشهر، مهاباد، خوی، سلماس، نقده، تکاب، بوکان و اشنویه مشمول محدودیت های بیشتر شده است.
انتهای پیام/
خدمت‌رسانی در بیمارستان مرجع کرونایی ارومیه بیش از ظرفیت است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار