رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی تبریز:

دست های پشت پرده در شهرداری جزئیات بودجه ۹۸ را پنهان می کنند

1397/12/05 - 15:05 - کد خبر: 299 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی تبریز گفت: در شهرداری دست های پشت پرده ای است که برخی اطلاعات مورد نیاز برای بررسی بودجه را پنهان می کنند.

به گزارش نصر، محمد باقر بهشتی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص تاخیر در تحویل بودجه سال ۹۸ شهرداری و سازمان های وابسته گفت: مرکز پژوهش های شورا اسلامی تبریز با تیم های واجد شرایط در حال بررسی این بودجه است.

وی افزود: در بررسی از پایین به بالا بودجه با تک تک مناطق و سازمان های شهرداری جلسه گذاشتیم، اما مشکل اساسی که با آن روبرو هستیم این است که شهرداری اطلاعاتی که برای بودجه می خواهیم، به جز چند اطلاعات محدود ، ۱۵ مورد از اطلاعات و جزئیات بودجه درخواست شده را در اختیار ما نمی گذارند.

وی ادامه داد: برای بررسی جزئی بودجه نیاز است که اسامی نفرات با مبلغی که دریافت می کنند و لیست حقوق و مزایا به ما اعلام شود حتی شهرداری تهران این اطلاعات را در سایت خود به صورت علنی نشر کرده است، اما ما در دسترسی به این اطلاعات محدود شده ایم.

وی با بیان اینکه در شهرداری دست های پشت پرده ای است که این موارد را پنهان می کنند ، اذعان داشت:بنابراین از آقای شهردار درخواست دارم این اطلاعات را در اختیار ما بگذارند در غیر این صورت بررسی بودجه سال ۹۸ را متوقف خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ بودجه جاری ۱۰۰ میلیارد تومان محاسبه شده ، پس مشخص است که باید جزئیات هزینه های جاری را بررسی کنیم.

ایرج شهین باهر شهردار تبریز در عکس العمل به این سخنان گفت:شهرداری موظف است که تمام اطلاعات لازم را در اختیار کارشناسان بررسی بودجه سال ۹۸ بگذارد اما متوجه نشده ام که لیست افراد، سمت، حقوق و مزایا چرا برای بررسی بودجه نیاز است؟!

وی خطاب به بهشتی گفت: به عنوان متخصص این حوزه انتقادی بر شما دارم، تبریز جز تنها شهرهایی است که هنوز بودجه را تحویل نداده است، در مصاحبه شما دیدم که بیان کردید بودجه ناقص است، نواقص را بگویید تا برطرف کنیم.

وی افزود:شهرداری که بودجه آن در خرداد به دستش برسد فصل کاری را از دست می دهد، از همین جا اعلام می کنم اگر بودجه تاخیر کنم هیچ پروژه ای پیش نخواهد رفت.بودجه سریعا تحویل دهید تا بتوانیم چند پروژه خوب در تبریز انجام دهیم.

انتهای پیام/

دست های پشت پرده در شهرداری جزئیات بودجه ۹۸ را پنهان می کنند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار