مدیر بیمه عمر و زندگی بیمه تعاون در گفت‌وگو با نصر خبر داد:

بیمه زندگی تعاون، جامع‌ترین بیمه عمر کشور است

1399/08/10 - 11:41 - کد خبر: 29894 نسخه چاپی

نصر: بیمه تعاون بیمه‌نامه جدید «بیمه عمر و زندگی» صادر می‌کند که جامع‌ترین بیمه در نوع خود در بازار بیمه است.

به گزارش نصر،  محمدحسین یوسفی، مدیر بیمه عمر و زندگی بیمه تعاون در بازدید از تحریریه نصر در گفت‌وگویی با بیان این خبر گفت: این بیمه‌نامه با نام «بیمه زندگی» و با شعار «به زندگی لبخند بزن» صادر می‌شود که مجموعه‌ای از بیمه‌های عمر، سرمایه‌گذاری، آتش‌سوزی و درمان را شامل می‌شود.
وی افزد: بیمه زندگی، بیماری‌های خاص، از کارافتادگی و خدمات دندانپزشکی و تمام خدمات پاراکلینیکی به‌جز زایمان را نیز پوشش می‌دهد که میزان پوشش بیمه‌ای افراد، بر اساس حق بیمه پرداختی تعیین می‌شود.
مدیر بیمه عمر و زندگی بیمه تعاون از دیگر مزیت‌های بیمه مذکور را اعطای سرمایه بلاعوض خواند و تصریح کرد: اگر بیمه‌شده‌ای به بیماری خاصی مانند سکته قلبی، سکته مغزی، انواع سرطان، جراحی باز قلب و پیوند اعضای اصلی دچار شود، برای هر کدام تا سقف 50 میلیون تومان و اگر به ویروس کرونا مبتلا شود تا سقف پنج میلیون تومان سرمایه بلاعوض دریافت خواهد کرد.
یوسفی حداقل مبلغ لازم برای بهره‌مندی از خدمات بیمه عمر و زندگی را ماهانه 50 هزار تومان خواند و تصریح کرد: در صورت فوت فردی که بیمه‌نامه زندگی را خریداری کرده است، تا مبلغ 460 برابر حق بیمه پرداختی، وراث فرد می توانند غرامت دریافت کنند و اگر فوت بر اثر حادثه و... باشد، این مبلغ به چهار برابر نیز افزایش خواهد یافت.
وی با اشاره به اینکه حدود یک درصد از سهم بازار بیمه کشور در اختیار بیمه تعاون است، اظهار امیدواری کرد این نسبت تا پایان سال آینده به 1.2درصد افزایش یابد.
انتهای پیام/
 بیمه زندگی تعاون، جامع‌ترین بیمه عمر کشور است فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  حمید رضا   3 سالها پیش  

سلام.آیا بیمه عمر تعاون و میشه تبدیل کرد به بیمه زندگی یا نه
پژوهشیار