خبر/

پوستر چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در اهر رونمایی شد

1399/08/10 - 11:53 - کد خبر: 29890 نسخه چاپی

نصر: با حضور مسئولان و هنرمندان شهرستان اهر، پوستر چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران رونمایی و آموزشگاه هنرهای نمایشی تاماشا نیز افتتاح شد.

به گزارش نصر، فرماندار اهر در آئین رونمایی از پوستر چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران بر حمایت همه جانبه برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد مهم هنری در این شهرستان تاکید کرد و از تمام مسئولان شهرستان خواست تلاش خود را در هرچه باشکوهتر برگزار کردن این جشنواره انجام دهند.
رسول خدابخش با اشاره به ظرفیت‌های بالای شهرستان اهر در حوزه فرهنگی و هنری ایجاد خانه تئاتر را ضروری برشمرد و افزود: تلاش‌ لازم در ایجاد خانه تئاتر این شهرستان را به کار خواهیم بست.
وی، برگزاری موفق دوره‌های مختلف جشنواره تئاتر سراسری ارسباران را برگ زرین و افتخاری برای شهرستان اهر ذکر کرد و بر حمایت جدی از فعالیت هنری در این شهرستان تاکید کرد.
وی، نقش هنر را در ایجاد شادی و نشاط در جامعه مهم و تاثیر گذار برشمرد و از هنرمندان خواست با همراهی مسئولان شهرستان اهر در ارتقای سطح فرهنگ و هنر این شهرستان گام‌های اساسی بردارند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اهر نیز در این مراسم خواستار حمایت ویژه مسئولان و دوستداران هنر در هرچه بهتر برگزاری چهاردهمین دوره جشنواره  سراسری تئاتر ارسباران در این شهرستان شد.
الیاس ممی پور گفت: درحالی چهاردهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر ارسباران آغاز می‌شود که متاسفانه این جشنواره تحت الشعاع بیماری کرونا قرار گرفته و نحوه برگزاری این جشنواره به شیوهای نوین و خاص برگزار خواهد بود.
وی با بیان این‌که امسال جشنواره به صورت نمایشنامه نویسی تئاتر کوتاه و مقاله نویسی برگزار می‌شود، گفت: امیدواریم با حمایت همه جانبه مسئولان استانی و شهرستانی بتوانیم مجموعه‌ای فاخر از برگزیده‌های جشنواره را چاپ کرده و یادگاری ارزشمند از این جشنواره در اختیار علاقه مندان قرار دهیم.
وی گفت: با توجه به این‌که این رویداد مهم هنری در سطح ملی برگزار می‌شود، برگزاری آن به تنهایی از توان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن نمایش خارج بوده و مجموعه مدیریت شهرستان باید در برگزاری هرچه باشکوهتر این رویداد هنری کمک کند تا بتوانیم چهاردهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران را در سطح بالایی برگزار کنیم.
براساس این گزارش، در ادامه این مراسم آموزشگاه هنرهای نمایشی " تاماشا" از معدود مراکز آموزش تئاتر در آذربایجان شرقی، همزمان با رونمایی پوستر چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر ارسباران، افتتاح شد.
انتهای پیام/
پوستر چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در اهر رونمایی شد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار